Jaaaaaaaaaaaa.. wat een mooie test gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd wat je man zegt straks.. leuk, om hem te verrassen Heb je de innestelling gevoeld? zo ja, wat voelde je precies?
Wat leuk, wel even vertellen wat hij zei! Meid geniet lekker. Ik moet nog even wachten maar hoop ook!
Wen86, gefeliciteerd! en uiteraard veel geluk enz gewenst, en veel plezier met het je man vertellen ik zit ook nog op het wachtbankje, al zit ik wel op het randje hoor hihi, nog 1 dag wachten! (ben al zenuwachtig!!)
Het is een gek gevoel dat er nu een klein mini mensje in me aan het groeien is. Heb niet echt van de innesteling meegekregen geloof ik. Had wel af en toe ongi krampen, maar nu nog soms licht. Ben net terug van shoppen. Vraag vanavond aan mijn man of hij het eten uit de koelkast wil pakken, daar ligt een ingepakte speen. Op de borden ligt een romper. Voor opa's en oma's slofjes en een kaartje van Blond met opa en oma erop. Schoonzusjes en zwagers krijgen een neutraal kaartje met als tekst voorop: een PIEPklein berichtje. Zal vanavond/morgen even opschrijven hoe mijn man reageerde. @mij84 spannend, succes!! Ga voor jullie allemaal duimen, weet dat wachten vervelend is. Dit was dan wel ronde 3, maar wel met cyclussen van rond de 56 dagen.
dank je wel Wen! maar zoals je aan mijn banner kunt zien, heb ik ondertussen stiekem al getest wat een leuke cadeaus!! ik moet nog even gaan verzinnen hoe ik het iedereen ga vertellen, maar daar heb ik nog even de tijd voor gelukkig! succes met je zwangerschap!
Mij84 ook gefeliciteerd!!! Mijn man heeft ook liever dat we het pas na 3 maanden vertellen aan onze ouders, maar dat ga ik nooit volhouden. Sowieso eten we elke week bij mijn schoonouders en eten vaak biefstuk en entrecot, dus tsja die moeten nu gewoon goed doorgebakken worden.
dank je wel!! oh lastig is dat!! daar klets je je niet zomaar onderuit ik kan ook echt zo lang mijn mond niet houden haha, wij vertellen het mijn zusje en zwager en een beste vriend van mij man na de eerste echo en de rest allemaal pas na de twaalf weken echo, dat wil hij graag en dat respecteer ik ook! al denk ik dat mijn zusje het snel zal doorhebben, zij weet nl dat ik gestopt bent met de pil en zij is ook zwanger, dus heb het er regelmatig met haar over, nu ik er niet meer over kan kletsen zal het kwartje snel vallen hihi
ff van me afschrijven hoor meiden! krijg steeds vaker steekjes in mijn onderbuik/bm. en heb nog steeds t gevoel of mijn boobies op knappen staan. gister deed het gewoon pijn tijdens het autorijden! heb vandaag dus ook mijn beha maar wat losser gedaan anders is het niet te houden
Ik zit ook op het wachtbankje! Spannend!!! Mij nod is dinsdag 22 mei, en ik ga hard mijn best doen niet eerder te testen... ! Heb nog 1 testje in huis liggen, die kijkt mij zoooo verleidelijk aan, maar probeer hem te weerstaan...! Heb wel 't gevoel dat het onderin m'n buik echt uit elkaar getrokken wordt van heb ik jou daar. Heel vervelend. Mij84 en Wen86 van harte gefeliciteerd!! Proficiat!!
Herkent iemand dit? Zit nu op 8dpo en heb last van witte afscheiding en vandaag af en toe echt krampen alsof ik ongi ga worden.. Ook af en toe steekjes en zeurend gevoel onder in buik en bij mn liezen.. En pijnlijke borsten.. Iemand hier bekend mee?
wauw meiden super gefeliciteerd! wat leuk dat je jullie het mooie nieuws wilden delen. super! geniet ervan!
hier precies zo, had dit gister ook alleen dacht ik dat ik wat onder de leden had. vanmorgen misselijk maar niet zo erg dat ik moest overgeven, het was gewoon aanwezig. zeurend gevoel in borsten niet dat het pijn doet ofzo. ik ben bang dat ik t me verbeeld ofzo omdat ik het zo graag wil. wil dus eigenlijk ook nog niet testen want t is sowiezo te vroeg en ben bang voor teleurstelling. ik zit nog maar op 7dpo.
Gefeliciteerd dames! geniet ervan! Ik ben benieuwd, hopen dat de krampjes positief nieuws voor ons oplevert!
Ik had bijna helemaal geen klachten, wat vage krampjes/steekjes onderin en meer afscheiding en sinds gisteren meer plassen. Mijn darmen rommelen wat maar dat heb ik vaker. Aan mijn borsten merk ik eigenlijk nog niet veel! Verder ook niet misselijk, misschien iets vermoeider, maar dat valt niet echt op. Succes allemaal, ik hoop voor julle mee en dat ik jullie snel mag feliciteren!!
WAUW Wen 86!!!! Wat een mooie test zeg, super gefeliciteerd!!! Wel even uitgebreid verslag doen hoe t etentje met je vriend was en hoe hij reageerde he, ben super benieuwd!! Hier sinds vandaag ook opeens vanalles gaande.. Mn linker eierstok voel ik constant al, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel na mn eisprong, maar sinds gisteravond voel ik vanalles in mn baarmoeder.. Beetje getrek en gepluk en gehannus voor mijn gevoel.. En toen ik vanmorgen wakker werd had ik mega buikkramp (darmen) en moest ik tot 2x toe naar de wc rennen!! Daarna nergens geen last meer van.. Ik natuurlijk meteen googles en jawel, ook diarree kan een teken zijn van de innesteling, haha! Ik ben dus letterlijk elke zucht en scheet nu aan t googlen, pff.. Verder heb ik af en toe pijn bij mn navel, ook heeeel vaag, maar ook dat kan blijkbaar met de innesteling tte maken hebben, jaja.. En zo ben ik mezelf lekker gek aan t maken hier, terwijl ik nog zo voorgenomen had deze maand een beetje layed back af te wachten.. pff.. Ohja, ook zoiets, normaal heb ik altijd zere borsten na mn eisprong tot aan mn NOD, nu totaal niet.. Hopelijk is GEEN zere borsten dus bij mij een goed teken, hahaha! Pfff, wachten duurt lang he...
dat dacht ik ook dat van layed back, no way duss. kan denk ik ook bijna niet anders. zo herkenbaar t gebeurd allemaal wel in ons lijf. gelukkig begrijpt iedereen hier elkaar en er is genoeg steun