@1985K: Ja echt heerlijk dat je hier zo schaamteloos al je slechte gewoontes op tafel kunt leggen.. Omdat je weet dat jij lang niet de enigste en de ergste bent, whahaha!! Love it!!
Oke, ik heb wel meer afscheiding dan normaal.. En menstruatiekrampen (maar toch net iets anders) en mn borsten kan k normaal bij wijze van dubbel vouwen en dan voel k nog niets, maar nu wel!
Bij mij zijn de krampen ook net iets anders, wat meer spierpijnachtige krampen, en s' avonds wat vermoeider, rond acht uur kan ik wel naar mn bedje hihi
gefeliciteerd voor de positieve testers! hier zit ik bijna op 40 dagen en nog niks.Als het volgende week er nog niet is maar weer een testje wagen! Ik heb waarschijnlijk het prikkelbare darm syndroom en moest een maand medicijnen slikken van de dokter om te kijken of het helpt. Dus vanochtend medicijnen gehaald en kijk ik de bijslijter dat je ze niet mag nemen als je zwanger bent,en aangezien ik ze een maand moet nemen en zwanger zou kunnen worden/zijn. Had ik de dokter dus gebeld en mag ik ze dus absoluut niet nemen. En geen ander alternatief helaas... Dus zit zonder medicijnen,pijn in mijn buik en nog geen beebje Sorry moest even klagen
Ik loop ook al een paar dagen met (vooral) pijn aan mn linker lies en eierstok....De dagen daarvoor vooral een opgeblazen gevoel hoog in mn buik, niet echt diarree. Ik hoop zo dat dit goed nieuws is voor ons allen!
Nou daar mag je best even over klagen hoor, want dat is idd heel vervelend!! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. Ik heb reuma in mn rug en kan normaal prima functioneren met medicijnen, maar nu mag ik alleen in de eerste helft van mn cyclus medicijnen nemen en na mn eisprong tot mn NOD moet ik dan telkens stoppen.. Dus heb steeds 2 goeie weken en 2 weken met veel pijn.. Maar ja, we moeten t er maar gewoon allemaal voor over hebben he meid Maar t maakt t wachten tot je zwanger bent wel nog moeilijker, bij mij iig!! Bij mij hebben ze trouwens toen ik een jaar of 15 was ook PDS gediagnosticeerd, heb ook altijd heel veel buikpijn gehad.. Heb er heel af en toe nog last van en weet dat ik sommige etenswaren moet mijden, maar heb t gevoel dak er redelijk overheen gegroeid ben sinds een jaar of 2.. (ben nu 30..). Hoop heel erg voor je dat t bij jou ook gewoon uit zichzelf gaat beteren... Sterkte meid!!
Dat spierpijn gevoel dat heb ik ook een beetje en had ik ook toen ik zwanger was... Maar keb dat ook wel eens gehad en werd toen gewoon ongesteld.. Lastig lastig...
Het blijft afwachten hoe iedereen zich voelt als je zwanger bent.. De ene heeft nergens last van de Andere overal. Ben zeer benieuwd hoe het gaat bij iedereen. Wanneer mag iedereen testen???
dank je wel voor jullie lieve reacties! Bueno dat is ook wat,altijd die pijn!Maar je moet er wat voor over hebben ja Ik heb er nu ongeveer anderhalf jaar last van denk ik,heb vorig jaar een echo gehad vanwege die aanhoudende buikpijn is toen een cyste gevonden en die is na een aantal maanden weggehaald plus een eileider Maar de buikpijn bleef en word helaas niet minder. Onderzoeken gehad maar de ernstige dingen bleven uit,maar de internist gaf toen eigenlijk al aan dat ze dacht aan het prikkelbare darm syndroom en de afgelopen weken dacht mijn dokter het ook weer. Weet je wat het is je raakt er aan gewend,maar het is vervelend dagelijks buikpijn te hebben en avonds je eten uit spugen wat om hoog komt.Dus was blij dat ik nu medicijnen zou krijgen,maar ja met buikpijn kan ik leven!Maar als ik eventueel zwanger zou zijn/worden en dat het door die medicijnen fout zou kunnen gaan,ja daar kan ik niet mee leven. Wil binnenkort eens langs een dietiste gaan,zodat zij mij misschien kan uitleggen wat ik moet veranderen.
Over die kenmerken, ik zeg altijd ik herken het volgens mij pas als ik elke ochtend sta te overgeven. Want buikpijn en moe heb/ben ik toch altijd al
Hebben jullie allemaal een regelmatige cyclus?Want hier is de cyclus helemaal drama! En wie is er met temperaturen/testen begonnen,ik wil dat helemaal nog niet..Maarja van die cyclus word ik ook niet echt wijs.
Doe je testen met ovulatie testen?? Lastig is dat, kun je altijd weinig van op aan, maar wel testen met ovulatie test kan helpen. Temp ben ik zelf ook niet gek van hoor. Ik wacht daar ook mee als ik er echt niet uit kom misschien wel.