op het wachtbankje..wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1985K, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mijn cyclus is eigenlijk van begin af aan al redelijk stabiel.. Rond de 28 dagen.. Soms 1 dag eerder, soms 1 dag later.. Maar altijd zoiets.. Ohh wat balen zeg!! Ik hoorde dat van de Etos zwanger worden pillen, je cyclus ook regelmatiger kan worden. (werkt vast niet voor iedereen, maar kan t allicht proberen!) Ik neem ze zelf ook.. :) Maar mijn cyclus is altijd al normaal geweest..

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik ben nog niet met ovulatietesten begonnen,want ik had hoop dat mijn cyclus deze maand beter zou zijn maar helaas.
    Maar het staat mij ook tegen om geforceerd voor een kindje te gaan,ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen!

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad, ben nu ruim een jaar met de pil gestopt en het is niet veranderd: sla soms een maand over, dan weer niet...Ik heb er ook bewust voor gekozen GEEN ovulatietesten en dingen te gebruiken, misschien komt dat ook door het feit dat we net begonnen zijn met proberen zwanger te raken, maar heel kort door de bocht: ik wil gewoon genieten van de seks met mn partner!

Niets persoonlijks tegen iemand hier op het forum hoor, maar soms snap ik niet waarom mensen zó druk kunnen zijn met ovulatietesten, temperaturen en berekenen. Ik denk dat je het echt los moet laten, als het komt dan komt het.

Wel snap ik dat na een hele lange periode van proberen een volgende stap ovulatietesten zou kunnen zijn, wie weet piep ik wel anders als het bijv na 1 á 2 jaar nog niet gelukt is, maar voor nu laat ik de tijd lekker zijn gangetje gaan, ondanks mn onregelmatige cyclus!

Snap ook nog steeds niet hoe die ovulatietesten werken moet ik zeggen...:p

4. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op het wachtbankje en het duurt zooo lang haha. Hoop eigenlijk op een innestellingsdip! Nog niet geweest.. Heb gehoord dat niet iedereen zo'n dip heeft??

5. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Wat houdt dat precies in?

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik snap dus wat jij bedoelt married girl,dat bedoelde ik ook met het geforceerd seks hebben!Dat wil ik niet,ik wil niet dat alles draait om het kindje maken maar ook nog om jezelf en partner.

7. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Heb al eerder een bericht op deze topic geplaats. Ik heb een onregelmatige cyclus, waarvan de 'korste' 31 dagen en de ''langste' cyclus 44 dagen is. Morgen zit ik op dag 42 en heb ik voor mezelf besloten een test eraan te wagen. Hij ligt al voor me klaar in de badkamer. Vind het allemaal erg spannend en hoop dat het 'raak' is. Ben 32 jaar en we hebben begin dit jaar bewust de keuze gemaakt om te gaan voor 'een klein wondertje'. Als de test negatief is, wacht ik nog een week af en ga dan weer testen. Ik houd jullie op de hoogte.

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Succes, en hou je ons op de hoogte!
    Ik snap het je wil nu ook wel weten waarvoor je wacht. Kan nog niks zijn maar hebben altijd hoop.

Duim voor je.

9. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Dank je Engetj. Ben dat lange wachten (en mijn onregelmatige cyclus) aardig zat. Laat me dan óf zwanger zijn (positieve test) óf ongesteld. Pfff. Morgenvroeg maar even afwachten.

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ja dat lijkt me ook erg vervelend.
    Nou moet ik zelf zeggen dat hij bij mij wel aardig regelmatig is.
    Tussen de 28 en 30 dagen dus is wel Oke.
    Gewoon morgen even afwachten en dan gewoon even erop wagen.
    Beter iets dan niets toch.

Succes.

11. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Dat is waar. Bedankt! Ik laat het z.s.m. weten.

12. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    En al getest Elly?? Spannend!!!!

Hier nog 3 dagen en dan waag ik er een testje aan..

Ohja en over mijn cyclus, die is ook niet echt regelmatig..
    Zonder ovutesten weet ik niet altijd wanneer ik mn eisprong heb, dus ik gebruik wel elke maand ovutesten, want na 1.5 jaar en 3 miskramen is mijn geduld gewoon een beetje op eerlijk gezegd en heb ik geen zin om maar een beetje te gokken en te denken: kzie wel..
    Ik wil gewoon zsm zwanger zijn en mn meds kunnen nemen en hopen dat t wel een keer goed gaat..
    En ja, ovutesten nemen idd wel de lol een beetje weg in de slaapkamer, maar de lol om een baby te maken is er bij mij sowieso wel een beetje vanaf na alle drama van vorig jaar.. Alles is geforceerder als je eenmaal in de MMM bent geweest, daar ontkom je niet aan..
    Maar alle meiden die er nog lekker luchtig tegenover staan en geen ovutesten gebruiken, ik kan alleen maar jaloers op jullie zijn!! Ik wou dat ik nog zo kon denken..

13. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Elly al nieuws??

14. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zaterdag, Elly zal wel lekker aan t uitslapen zijn misschien... ;)

15. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    @Bueno: ik snap helemaal dat je ovulatietesten gebruikt, wat vervelend dat het maar niet mag baten! Hoop echt dat je straks een positieve test in handen hebt!!

Ik denk ook dat Elly lekker uitslaapt, ben heel benieuwd....

16. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Haha manlief reageerde heel droog (maar was ook erg moe van het werken).
    Is ook lastig natuurlijk aangezien je nog niks ziet of merkt.
    Sowieso is mijn man vrij nuchter ingesteld.
    Hij was wel heel blij.
    Hij dacht eerst dat ik gewoon een cadeautje had ingepakt.
    Hij zei gelijk: ja jij wilde toch niet een speen :p.

Waren langs mijn schoonouders gegaan. Had het tasje met kaartje en slofjes aan de deur gehangen. Wij bellen aan, ze ziet het niet.
    Dus ik zeg er hing iets aan je deur.
    Zegt ze oh dat kan wel, er werd net al aangebeld en toen deed ik open en toen was er niks.
    Kwam mooi uit :D.

Vraagt ze na het open maken, echt waar? Hoe weet je dat :(:).

Straks naar mijn ouders.

17. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Haha, dus alles pakte anders uit dan verwacht!
    Hij is in iedergeval erg blij mee, en mannen zijn daar gewoon nuchter in. Wat jezelf al zegt!
    Lekker genieten toch.
    Je schoonouders die hadden het niet gezien, nou ag meis geniet lekker. En al is dat een domme reactie van hoe weet je dat? Maar zullen vast erg blij zijn. En je ouders nu nog?
    Hoe reageren die denk je??

Succes

18. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, moet wel lachen om je schoonouders hoor!! Wat zei je toen dan??

Aaah lief dat je man blij was!! Leuk hoor!!

19. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Dag dames,
    Ik heb inderdaad heerlijk uitgeslapen. Wel om 07.30 uur getest, omdat ik toen wakker werd en moest plassen. Helaas: NEGATIEF.
    Zit nu op dag 42 van de cyclus. Vraag me af hoelang een cyclus eigenlijk kan duren en of het misschien toch niet mogelijk is dat ik zwanger ben (aangezien mijn cyclus schommelt tussen 31 en 44 dagen).

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Jammer elly,maar ja zolang de menstruatie er nog niet is heb je nog kans he!
    Maar een teleurstelling is het wel!Je gaat toch hopen...

En bueno ik snap je helemaal hoor dat jij aan de testen zit!Ik wil mezelf er nu nog tegen beschermen.Waarschijnlijk als ik een jaar verder ben(wat ik natuurlijk niet hoop)zal ik ook die testen gebruiken.
    Maar voor nu probeer ik het nog een beetje los te laten.

Deel Deze Pagina