Spannend Naomi. Ik heb ook wel vage symptomen hoor, de ene dag denk je aah mn buik, misselijkenz. en de volgende dag nergens geen last van. Volgende week weten we meer. @daantje hoop houden...
Het word hier steeds spannender, heel veel hier kunnen volgens mij deze week wel testen of niet??? Naomi spannend! Ben zeer benieuwd!
@ Elly en Daantje: wat een domper he zo'n negatieve test, pfff.. Maar ja, zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop, dus koppies op meiden!!! @ Engeltj: Ja spannend he hier!! hihi! Hoeist met jou? Voel je nog dingetjes?? En Marriedgirl en 1985K, hoeist bij jullie?? Hier weinig nieuws.. Gister vanalles gevoeld, vandaag helemaal niks.. Ja heel af en toe voel ik even iets in mn buik en dan denk ik t volgende moment alweer dat ik me het verbeeld heb, hihi Kent iemand dit??
ik had gister wat vage kwaatjes maar vandaag weer nix. ik heb geen id, afwachten. heb zo de neiging om te testen terijl ik pas over 6 dagen mag en dus ook niet ga testen. maar blijft lastig, hoop dat ik het vol kan houden tot volgende week. ben idd ook bang dat ik t me allemaal verbeeld, mijn temp is wel hoog maarja in 6 dagen kan er veel veranderen.
Haha ja hier ook allemaal dingetjes Bueno... Net ook vreselijk misselijk en nu al weer aardig afgezakt. Volgens mij de meeste Engeltj die van de week kunnen testen.
Ja hoor! Vanmiddag ongesteld geworden. Cyclus was deze keer dus 42 dagen. Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
Thanx! Heb vanmiddag Teunisbloemoliecapsules met extra vitamine B6 gekocht bij de etos. Dit schijint een regelmatige menstruatie te ondersteunen. Heeft iemand hier ervaring mee? Dit staat er op het potje: "Teunisbloemolie helpt bij ongemakken voorafgaand aan je menstruatie en bij wisselende stemmingen en prikkelbare gevoelens tijdens je cyclus. Deze sofgels ondersteunen een normale en regelmatige menstruatie; teunisbloemolie beval een hoog gehalte Omega 6 vetzuren, die je vrouwelijke organen in goede conditie houden. Vitamine E ondersteunt de invloed van teunisbloemolie. Vitamine B6 geeft extra ondersteuning aan de invloed van omega 6 vetzuren en is goed voor je zenuwstelsel." Ik ga hier m.i.v. morgen mee starten en ben benieuwd of ik na verloop van tijd ook een regelmatigere cyclus krijg (schommelt nu tussen 31 en 44 dagen namelijk...)
Jammer Elly,maar nu kan je weer aan de klus voor de volgende maand!Beter dan afwachten toch!Hopelijk is het gauw raak voor jullie.
Haayy ladies, hier alles wel goed! Nog even wachten hè, mijn vriend zegt steeds testen!!! Haha maar doe ik niet te vroeg. Maar gisteren echt beroer gevoeld. Misselijk,buikpijn, hoofdpijn n moe. En het rommelt in me buik. (darmen denk ik enz.) Vandaag voelde ik me beter, wel steeds vlage van misselijkheid! Maar we wachten af hoe moeilijk het ook is!!" En hoe gaat het met jou?? Mirpat wanneer ga je testen deze week? Over de teunisbloem, ik werk toevallig bij Etos! Veel vrouwen zoals jij die een onregelmatige cyclus hebben die hebben hier erg veel baat bij. Wat je zelf ook schrijft het zorgt voor de ongemakken erom heen dan het minder word. Zoals je pijnklachten(zou je die hebben), maar ook maakt het je menstruatie regelmatiger. Nou kan Het soms zijn dat je er zo last van hebt dat je uiteindelijk bij de dokter speciale middelen moet gebruiken. Maar je kunt het altijd proberen. Wat ik noem dat het soms naar de ha moet zijn echt uitzonderingen hoor!! Probeer het, succes. Kan nooit kwaad. Liefs!!!
nou dat denk ik niet, ik slaap heel slecht in dus ben altijd blij dat ik slaap en gelukkig doorslaap. denk morgen 9 uur ofzo
Meldt zich aan voor het wachtbankje... Klachten tot nu toe: ene dag diaree andere dag geconstipeerd, portotje gisteren kwam er bijna weer uit (zure iprispingen), al 5 dagen op een rij ontzettend levendige dromen die nergens op slaan en gas in buik voor de rest niet echt iets noemenswaardig...
Dag dames, Ik wil even doorgeven dat mijn menstruatie vanochtend is doorgebroken. Ronde nummer 7 gaat van start. Gr. Caroline
hey caroline, wat jammer man, als ik deze week ongesteld wordt gaan wij ook ronde 7 in. nieuwe ronde nieuwe kansen. gr karin
ik ben gisteren zo dom geweest en heb een test 5 dagen voor nod gedaan natuurlijk had ik het wel verwacht 5 dagen voor nod kan hij nooit positief zijn, nu heb ik dan eindelijk geen test meer thuis is alleen maar goed. verder zijn alle symp verdwenen en heb ik sinds vanmorgen alleen nog maar pijn aan me borsten en ze zijn een cup groter , en meer voel ik niet meer. nu afwachten ga pas na nod testen.