Ja... sommige mensen wachten al jaren ... Lijkt mij echt verschrikkelijk.. Het maakt het wachten voor ons alleen niet makkelijker, omdat wij korter wachten.. de wens is net zo groot! Ohw echt waar? Zo door de pil heen? Jeetje... maf is dat hè! Lijkt bijna wel dat wie vraagt wordt overgeslagen. Wat ik altijd ff balen vind, zijn mensen die helemaal geen kindje willen zijn en het dan plotseling wel zwanger zijn! Grrrr.. @ liesje.. herkenbaar..!! Het ene moment geloof ik er helemaal in.. en het andere moment denk ik tja.. t zal wel niet, vorige maand had ik deze klachten ook... wanneer is je nod? Edit: Ohw, ik had je banner niet gezien.. over 3 dagen dus! @ jennifer.. jaa logisch hoor... ik vond ronde 2 al lang! Hahah.. en nu idd ronde 13 alweer.. Maar misschien is het wel m'n geluksgetal!! Zo had ik nog niet bekeken.. Ohw, hmmz.. waren ze niet gewoon uitverkocht..? Ik zou geen andere test weten die ik je kan aanbevelen.. ja van cb met indicator.. maar weet niet hoe gevoelig die zijn.... Ik hou jullie zeker op de hoogte..en ben ook beniewd naar jullie testjes!
Gelukkig ben ik niet de enige die t zo voelt zo verwarrend allemaal.. ene moment denk je al die klachten (sommige al n week) dat moet wel n zwangerschaps zijn en andere moment denk je kan natuurlijk ook ongi beteken. En tja mn nod ben ik ook niet helemaal zeker over.. want hou op twee sites mn temp bij en 1 zegt morgen nod en de andere donderdag.. dus gaan maar van de langste uit.. en dan misschien als ik zo lang kan wachten zondag n test er tegen aan... Las dat n aantal meiden samen willen testen? Super leuk idee.. zou wel mee willen doen maar wil dus zaterdag eigenlijk nog niet testen.. als t kan volhouden hihi..
Ik sluit me ook even aan op het wachtbankje. Ik heb deze maand echt niets van klachten. Vorige maand liep ik over van de klachten, maar dat kwam door het ontpillen. Vorige maand voelde ik erg duidelijk mijn eisprong, maar deze maand niets. Moest gisteren mijn eisprong gehad hebben, maar veel meer of iets gevoeligere tepels heb ik niet. Vraag mij echt af of mijn eisprong al geweest is of niet. Vandaag waterige afscheiding, maar ik kan niet controleren of het rekbaar slijm is,want het is net of ik mijn vingers heb nat gemaakt onder de kraan.
liesje.. je bent zeker niet de enige! En ja.. zelf heb ik altijd dat ik de eerste wachtweek alles koppel aan een mogelijk zwschap en de tweede week aan een ongie.. haha Nee inderdaad maar uitgaan van het langste..! Hoop dat je zo lang kan wachten.... suc6 Brunette.. de waterige afscheiding is heel herkenbaar.. ik had dat ook de eerste maanden tijdens het ontpillen..volgens mij is het wel een teken van vruchtbaarheid, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.. Ik had in die maanden in ieder geval geen rekbare afscheiding... je zou ovutesten kunnen gaan doen.. of vind je het daarvoor nog te vroeg? Ben zelf ook pas na een paar maanden ermee begonnen hoor..
Ik was eerst niet van plan om met ovutesten te werken. Ik en mijn vriend hebben altijd gezegd 'Als het komt dan komt het en is het zeker welkom'. Maar nu ik die onzekerheid heb, denk ik toch over te schakelen op ovutesten.
Ja, dat snap ik heel goed hoor..Zo was het bij ons ook in het begin. Maar ik zeg... doen! Hahah.. Deze maand verwachtte ik de 1ste mijn ei.., maar door ovutesten te doen, heb ik m de 26/27ste al opgespoord. Scheelt toch een paar dagen... Nu voel ik inmiddels ook wel wanneer ik vruchtbaar ben hoor.. gevoelige baarmoeder, vruchtbaar slijm e.d., maar toch wel fijn als je wat zekerheid hebt.. Moet je maar ff kijken wat wilt meis! ...
Hay ik kom ook gezellig op het wachtbankje zitten! Ik heb donderdag mn nod dus hoef niet zo lang meer te wachten gelukkig. Al gaat het me deze maand zeer goed af haha afgelopen maanden steeds al voor nod getest maar ben de. Negatieve testen zooo zat ( heb vorige maand wel 8 testen gedaan) Ik voel niet echt veel momenteel normaal heb ik ong. Een week voor mn nod pijnlijke borsten en nu beginnen ze nu pas een beetje gevoelig te worden dus weet niet echt echt wat ik ervan moet denken. Duim voor iedereen op mooie testen deze ronde!!
Net na mijn toiletbezoek draderig slijmverlies ontdekt! dat wordt klussen geblazen. Ben echt blij, heb het dan toch niet gemist!
Veel plezier brunette @hier ik weet t niet meer!!! Zijn er hier ook meiden die tempen? Want weet echt niet wat er mee aan moet!! FF zegt dus dag 14 ei gehad en dat lijkt ook waarschijnlijk aangezien ik op dag 13 vruchtbaar slijm had.. maar andere site waar je t niet kunt invullen en dus alleen naar de temp kijkt zegt dag 16/17.. En als mn slijm op de site van FF weg haal zegt die met n twijfel dag 17. Maar op dag 16 begon mn bmm al te sluiten en op dag 17 was die dicht. Dus lijkt mij dat dan niet gesprongen kan zijn
Joehoee!! Have fun!! Hahah!! Liesje..Kan je hiermee niet helpen.. ik temp niet.. Ooit geprobeerd.. maar vind t teveel gedoe..
Het is al weer voorbij Hoe kan dat nou? Daarnet nog rekbaar slijm, niet zo veel, maar het was er wel. Kreeg ook plots wat ongikrampen. En bij mijn volgende toiletbezoeken niets meer. Hoe kan dit nou
Ohw, huh? Nou ja t hoeft niet contant aanwezig te zijn misschien?.. Geen idee eigenlijk.. Wat liesje zegt.. gewoon gezellie maken vanaaf!! Kan geen kwaad toch
Ik probeer zo weinig mogelijk aan symptonen te denken maar vandaag had ik zo'n steek in mn rug bij mn zij. Later trok het naar de voorkant. Ik twijfelde een beetje dus nog even een ovutest gedaan voor het geval ik een laat ei had maar die is erg licht, lichter dan vorige week. Ik zat trouwens ook vlokjes in mn urine, ik zag hier iemand anders daar over praten?
Jaaa. moeilijk om er niet aan te denken! Je gaat toch op alles letten.. of je het nou wilt of niet.. Hmmz, geen eitje dus.. Ik heb wel troebele urine gehad (inmiddels dus niet meer) Vlokken niet... Hier ook, voel heel de dag door wel steekjes of ineens een trekkerig gevoel.. Ook regelmatig duizelig deze maand.. Misschien herkenbaar?
Hier vanochtend n temp dip vanochtend dus ga er van uit dat in de loop van de dag ongi word.. baaldagje dus
Ohw balen meis.. Ik ben zelf niet zo bekend met het temperaturen, maar betekent dit standaard dat je dan ongie gaat worden dan?
Normaal gesproken wel ja.. heb normaal n dip en dan word ik die dag of volgende dag ongi.. Alleen vorige maand was t niet zo. Toen bleef me temp hoog maar toch ongi. Dus t is zoiezo wachten, geen bloed geeft in principe moed maar ga er van uit dat wel komt
Hmmz.. toch ook onvoorspelbaar dus dat temperaturen.. Blijf toch nog voor je duimen meis! Je weet het immers nooit..!
Huh.. Ik heb opeens weer veel afscheiding Vrijdag, zaterdag en zondag amper iets.. Zou ik toch een laat ei hebben? Gister erge steken aan de zijkant van mn onderrug en nu steeds een vaag gevoel in mn buik.. Voor de zekerheid maar even klussen dan..