Hallo allemaal, Ik kom bij jullie op het wachtbankje zitten! Mijn NOD is rond 20 december, nog even geduld dus! Succes allemaal!
Hallo dames, Is er nog plaats op het bankje? Mijn NOD is 9 of 10 dec... Ik voel van alles maar durf niet te hard te hopen. Steken in mijn borsten, krampen en steken in mijn buik, lage rugpijn, stemmingswisselingen tot en met (die arme man van mij, hihi). Maar ja, het zou ook gewoon een aankomende menstruatie kunnen zijn. Gisteren getest, negatief... Ik kon me niet beheersen, haha. Allemaal succes gewenst. Ik duim met jullie mee! Groetjes!
Hallo wachtende dames! Mag ik er ook bij? Mijn nod is de 16e.. Nu heb ik de 14e een feestje.. Dus wil dan eigenlijk wel een testje doen.. Hebben jullie een tip over welk merk ik het beste zou kunnen gebruiken 2dagen voor nod??
Beste MamavanNikhil, Ik testte mijn laatste zwangerschap 2 dagen voor NOD positief met 2 voor 5 euro van de Kruidvat (of van Trekpleister, zelfde testen). Dit op aanraden van mijn zus, die had dit ook met KV testen. Met andere testen heb ik geen ervaring. Succes meid, hoop dat het positief is!
Hallo twinkle82, Bedankt voor de tip! Vorige ronde heb ik ook die testen gebruikt.. Maar omdat er altijd op staat dat het pas mag vanaf nod dag enz enz.. Ik denk dat het dan toch maar gewoon kv 2v5 wordt! Thnxx!! Jij mag ook al bijna testen aan je banner te zien?
Hier nog een week geduld hebben.. Moeilijk maar het is beter te doen dan de vorige ronde.. Ik heb verder geen klachten maar wel iets vreemds meegemaakt deze week.. Wij hebben thuis een kat, en die is helemaal gek van mijn vriend. Als mijn vriend thuis is gaat hij altijd bij hem zitten.. beestje kijkt nooit om naar mij.. Nu sinds 2 dagen zit hij constant bij mij op schoot en loopt me elke keer langs mijn benen ( niet alleen wanneer hij honger heeft ).. Vandaag nog maar net thuis dus geen idee wat hij nu doet.. Ik heb ooit al is gelezen op internet dat katten aan kunnen voelen als je zwanger bent.. Ook wanneer ik via google zoek zie ik mensen die hetzelfde hebben ervaren.. Houd me lichaam me niet voor de gek dan onze kat wel haha
Dat verhaal is wel heel bekend! Ze zeggen idd dat katten heel gevoelig zijn voor dat soort dingen.. Ben benieuwd! Hoop een goed teken voor je
Grrr.. Heb steeds zooo'n honger terwijl ik echt genoeg eet. Alsof ik nog niet genoeg zogenaamde symptonen had om mezelf gek mee te maken