Hallo dames ik heb een vraagje ik heb een aantal dagen last van bruine afscheiding 25 had ik een positieve ovulatietest rondom die dagen ook seks gehad. 29 en 30 november had ik de eerste beetje bruine afscheiding. Het weekend had ik het niet meer zondag avond seks gehad en maandag weer bruine afscheiding, gisteren en vandaag ook. Mijn NOD is volgende week dinsdag.. ik vraag me af wie dit herkend en wat dit kan zijn?? Groetjes
Oké,dus je lichaam is ondertussen wel al een beetje "ontpilt" Het blijft spannend dus..ik hoop op een goed teken!!
mijn man en ik hebben eindelijk besloten om ook te stoppen met de pil! maar nu ben ik er bijna3weken vanaf en heb nu ook al paar dagen last vn! is dit ontpillen! bedankt
Ik heb iedere maand vlak na mijn ei tot nod last van bruine afscheiding. De ene maand meer als de andere. Maar hoop dat het bij jou inderdaad een innesteling is
nee geen buikkrampen wel steken in mijn zij gehad maar dat is nu ook over en het is ook niet heel veel, het is meer als vegen op mn inlegkruisje..
Xlady, Ik had 20-21 mijn ei, 30 nov en 1 dec drupje bruin bloed ( afscheiding) in ondergoed! En bleek zwanger te zijn. Ik moest nog 8 dagen voor nod! Succes! Xx
Oow dat geeft mij ook heel veel hoop Heb alleen wel beetje buikpijn... Maar las dat dat ook voor komt! xlady, aah spannend waneer ga jij testen??
Klinkt als.... ik had iig PRECIES hetzelfde, paar weken later had ik een positievetest in mijn handen
ben benieuwd en hoop het wel ik ga na mijn nod testen ik ben bang dat ik toch nog ongesteld wordt dus wacht nod af. vanavond was het ook iets donkerder ik hoop natuurlijk op een innesteling maar ben ook bang om teleurgesteld te worden vandaar dat ik na mijn nod ga testen.
Hoi Bij mij was dat de vorige ronde ook. Helaas werkt ik gewoon ongesteld. Hoop bij jou op beter nieuws.
Ik heb op dit moment precies hetzelfde. Mijn vraag staat bij 'eerste symptomen'. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, niet in eerdere cyclussen, en ook niet bij mijn eerdere zwangerschappen. Ik ben dus heel benieuwd wat het in mijn geval betekent. Een nieuw signaal van pms, of toch iets anders...? Spannend hoor, voor jou ook!
Ik heb inmiddels ook iets roods gespot dus denk dat ik toch ongesteld aan het worden ben Mrs hair ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent