De eerste 3 maanden sliepen we 3a 4 uur per nacht in 2a3 keer.onze uk had verborgen reflux dus had ondanks de medicatie pijn.tot 6 maanden 5a6 uur per nacht.(betere medicatie) daarna steeds wat beter. Voor onze uk sliep ik zeker 10 uur! Overdag sliep hij alleen in onze aramen dus kon niet bij slapen. Geen idee hoe we het achteraf volgehouden hebben (huilde ook nog eens de eerste maanden uren lang) 1 blikje cola hielp nog wel en verder zo vroeg mogelijk slapen en in het weekend hebben we allebei 1 dag waar we langer mogen slapen terwijl de ander voor uk zorgt. Oja en de zin uk maakt het je niet moeilijk maar heeft het moeilijk. En tegen elkaar konden we wel eens klagen dat we het niet zagen zitten. Wanneer we het moeilijk hadden zeiden we ik hen het moeilijk en gaf een andere lading.we namen het dan direct van elkaar over. Gelukkig is hij over de reflic heen en is het een fantastisch vrolijk mannetje.
Over het algemeen hebben wij geluk met ons dametje, zeker als je de verhalen hier soms leest. Maar ik merk zelf dat ik op de automatische piloot over ga Mijn dochter is al een paar weken ziek en wordt wat vaker wakker 's nachts. Afgelopen nacht er 3 keer uit geweest, even met haar op schoot zitten, beetje drinken, knuffelen en weer slapen. En ja, dan is die wekker om 5 uur wel erg vroeg.. Maar goed, behalve wat concentratieproblemen merk ik weinig van het slaapgebrek. Als ik het echt niet meer trek, vraag ik manlief om het een nachtje over te nemen en ga ik met oordoppen op een andere kamer liggen.