Hallo dames, Vandaag had ik een posi test van de kruidvat met ochtend urine wel een licht streepje maar duidelijk genoeg dus ik denk voor de zekerheid nog een test die met cb met zw/niet zw die was dus niet zw dat was in de middag. Nou doe ik ze morgen ochtend allebei met de ochtend hopen dat ze dan allebei posi is. Wat denken jullie wel of niet ?????????????????????????
de cb zw/niet zw heeft meer hcg nodig die cb met indicator niet Over t algemeen is de kv2v5 t meest gevoelig. ik heb vandaag getest 6 dgn voor nod licht posi. De digitale zou ik paseen dag of 2 na je nod gebruiken
hoi. Ja ik heb er net een foto bij een andere topic opgezet kunnen jullie zelf oordelen. dus hij was van de kv weer posi en van de cb weer nega. Morgen ga ik met een ander testen want ik vertrouw de kv niet zo al zou je zeggen als erg geen hcg is kan je niet posi testen.
die testen van het kruidvat vind ik eigenlijk wel niet slecht,heb 2 dagen voor NOD posi getest ermee,maar mijn streepje van s'morgens op 04/08 was heel licht en een paar uur erna nog één gedaan omdat ik het niet kon geloven en dan toonde ie al duidelijker. mijn foto'kes staan in mijn album. cb heeft meer hcg nodig om positief te testen. stamperke
Ik vind kruidvat 2v5 juist super. Niet zwanger was bij mij ook géén streepje. Nu wél zwanger en eerst ook een lichte streep die steeds donkerder werd. En inderdaad, CB heeft méér HCG nodig.