Zoooo spannend!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marilou, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willen jullie even meelezen en meeturen? :D

Even een korte intro:
    Heb de afgelopen 3 cyclussen 1 keer een LF van 10 dagen gehad en 2 keer van 12 dagen. Elke keer dipte mijn temp heel diep op 10 of 11 DPO. Nu zit ik vandaag op 12 DPO en nog steeds een hoge temp (voor mijn doen dan ;)). Dit is mijn eerste verdachte teken! Zie m'n temp kaart en gecombineerde cyclussen grafiek voor beeldvorming, haha!

Vanaf 6-7 DPO voel ik van alles. Misselijk (vooral 's avonds), moe, veel ongie krampjes (heb ik anders nooit), ook rare steken in m'n onderbuik/liezen als ik een bruuske beweging maak (niezen/hoesten/lachen) en ik slaap heel slecht terwijl ik daar nooit moeite mee heb. Nu geef ik eerlijk toe dat ik ook wel echt zenuwachtig ben, want ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar het is me allemaal iets te toevallig ;)

En dan heb ik vanochtend getest met een KV2v5. Na 5 min zag ik niets. Dus heb hem wel in de kast gelegd, om vanavond nog eens te kijken en nu zie ik toch echt een heel licht streepje! :$ En ja, ik weet wel, na de normale tijd mag je absoluut niet meer aflezen, maar ik heb nog nooit een streepje gehad en toch al een aantal keren getest! Zelfs zolang na de test, nog nooit! Dus nu heb ik echt hoop, morgen weer testen, denk niet dat ik me in kan houden, haha! Kijken jullie even mee? En niet bang zijn om te zeggen, als jullie niets zien hoor!

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Zie niets, sorry
    Het is natuurlijk ook wel zo dat als je iets wil zien op een bepaalde plaats en je kijkt lang genoeg dan denk je ook echt iets te zien. Heb hier net zo'n testje: helemaal wit en toch lijk je na lang zien een schaduwtje of weet ik veel te zien. :) Bij mij zijn het de ogen die me in de maling nemen, hoop bij jou dat er echt een streepje is (alleen sorry, maar ik zie em niet)

Edit: na nog een keertje kijken zie ik nu plots wel iets, zij het heel licht :)

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik zie iets heel vaags.

Nog een keer testen morgen met ochtendurine en dan hopen op een mooi dik roze lijntje

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Sorry meid maar ik zie geen 2e streepje over 2 dagen nog een keer een test doen?

5. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    HE Marilou,

Ik zou zeggen posi ook al is het moeilijk te zien en dat je het laat heb afgelezen over een paar dagen weer 1 doen. Ik had vandaag ook vanochtend een posi van kv en in de midden een nega van cb dus ik ga morgen weer allebei testen en dan in de ochtend.

Meid ik hoop voor je dat het posi is ik was trouwens gelijk misselijk dat had ik met mijn andere zw ook en heb nu ook 4 dg krampjes in mijn buik en gevoelige borsten.

dus alles kan

succes

6. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, voor jullie eerlijke oordeel :) Ik wacht het gewoon 'rustig' af! Sta stijf van de zenuwen, niet normaal! Was trouwens nog vergeten te zeggen dat ik ook hele gevoelige borsten heb, net iets anders dan normaal en dat ik als vegetariër (sinds mijn 11de, ben nu 26) ineens al 2 keer enorme trek in vlees heb gehad en het nog gegeten heb ook (een frikandel en kip :$)

Ik hou jullie op de hoogte!

7. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Lol, dit laatste herken ik van mijn vorige zwangerschap, alleen dan vanaf week 6 zowat. Ook vegetariër en VRESELIJKE zin in bitterballen :)

8. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    hoi marilou, ik zie wel een streepje hoor :D
    twee jaar geleden begon het bij mij ook zo.
    Ik teste omdat het zou kunnen,
    maar dacht dat ik toch niet zwanger zou zijn.
    10 minuten later pakte ik de test, om em weg te gooien.
    En toen ik keek zag ik precies zo'n streepje als jij nu hebt :D
    Ik werd gek, ik begon totaal te shaken!!
    Belde mn hubby op en wist niet wat ik moest denken haha
    De volgende dag weer getest, en die was al ietsieduidelijker.

Een paar dagen later (moederdag) teste ik weer,
    en dit keer was het helemaal duidelijk :)

Dus ik zeg, een streep is een streep.
    Dit is HCG ;)

succes ermee!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sorry ik kan geen 2e streepje ontdekken!

10. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ik zie die 2e lichte streep staan....spannend hoor!
    Morgenvroeg weer testen???

11. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    zie ook een heel licht licht streepje :)
    hopelijk krijg je morgen of overmorgen een duidelijke streep.

stamperke

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ik zie hem ook.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik zie ook wat, maar zo licht dat het ook een indroger kan zijn....
    Sterkte met wachten en hopelijk snel een duidelijke posi!!!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik zie niks.. :( maar ik hoooooop dat ik het hartstikke fout zie en je binnen enkele dagen een duidelijker streepje heb!
    succes!!!!!

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Alweer getest marilou ??

16. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie niets, maar misschien is ie in het echt wel zichtbaar en op de foto niet?

17. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, helaas, zal wel een indroger geweest zijn :( Vannacht hevig ongesteld geworden, 2 uur lang met erge buikkrampen gelegen... Bah, ben er echt verdrietig van deze keer, had zo'n goede hoop... Kan blijkbaar zeker niet mijn lichaamssignalen vertrouwen en m'n temp ook niet meer...

Pfff, vandaag lekker pizza gegeten, cola gedronken, chocola.. Heb echt een baaldag... Maar goed, ga het straks even van me afschrijven in dagboek en dan vol goede moed verder zeker? ;)

18. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Oh zo jammer!!!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0