op hoeveel dpo testte je positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tulip, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    Even nieuwsgierig, op hoeveel dpo testten jullie voor het eerst positief??

    Vermeld er anders ook even bij wanneer je eerste test was als je er meerdere gedaan hebt en op hoeveel dpo de eerste (vage) streep was.
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.148
    1.070
    113
    He tulip, ik weet het niet precies, omdat ik bij mijn dochter niet wist wanneer ei geweest was, maar als ik terug reken (a.d.h.v. termijnecho), dan ben ik met 7 dpo gaan testen en kreeg 18 dpo een tuurtestje ;). De dag erna was de test al een stuk duidelijker en kon ik er echt in geloven!

    Ik duim heel, heel hard voor je meid!!!
     
  3. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Op 8dpo was de eerste (hele) lichte streep te zien op de ultra gevoelige zwanger&kids test.
     
  4. Elfje11

    Elfje11 Actief lid

    17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Bij mijn dochter op 10dpo / 4 dagen voor NOD.
    En vorige week had ik een paar positieve kv2v5 op 2 en 1 dagen voor mijn ovulatie :-S
    Ik hoop dus dat ik over een week weer een posi test in handen heb, maar dan omdat ik zwanger ben :)
     
  5. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    13 DPO. Op 11DPO nog niets te zien. Ik gebruikte ovutesten die ronde, dus weet wanneer het ei was.
     
  6. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Op 8 dpo, 6 dagen voor nod, een heel licht streepje. was 2v5 van kruidvat. Ik gebruikte ovulatietesten en was iets meer als een week ervoor in het zh geweest voor een hsg, toen werd al gezegd dat ik waarschijnlijk op die en die dag zou ovuleren, dit klopte als eeen bus :)
     
  7. tulip

    tulip Niet meer actief

    meiden, alvast bedankt.

    kache, thanks meid, lief!! Heb geen hoop hoor, maar als mijn klachten van een eisprong waren i.p.v. zwangerschapsklachtjes dan is het niet gek dat mijn test negatief was, want dan zit ik pas op 9 dpo. Wacht sowieso tot woensdag...
     
  8. Yris

    Yris Niet meer actief

    8dpo met kruidvat getest: negatief
    9dpo met kruidvat getest: tuurstreepje
    10dpo met kruidvat getest: licht positief
     
  9. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    10dpo vaag, 12dpo knal!
     
  10. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Beide zwangerschappen op 9 DPO licht positief
    8 DPO bij beide ook getest en toen nog omowit

    Testen waren van kruidvat 2 voor 5, en zijn naar mijn mening met stip op nr1 het gevoeligst
     
  11. cerberus

    cerberus Fanatiek lid

    19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet het maar van eentje... Toen waren we bewust bezig en heb ik getempt...
    Op 14 dpo had ik een positieve test, maar zon streepje dat ik in het licht.moest houden en hij verscheen zelfs pas buiten afleestijd....
     
  12. 12 DPO een duidelijke test van KV2v5, alle keren (behalve bij mijn miskramen)
     
  13. Arual83

    Arual83 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    11 dpo (2 dagen misselijk), hoefde niet te turen.
     
  14. 3ebaby

    3ebaby Actief lid

    11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    9 dpo positieve test van de da :)
     
  15. onzewonders

    onzewonders Fanatiek lid

    15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    10 DPO licht posi met de KV2v5.

    Succes meis, ook mijn duimen draaien hard voor jou!
     
  16. saartje1982

    saartje1982 Fanatiek lid

    2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    14 dpo duidelijke test. Heb me moeten inhouden om tot 14 dpo te wachten hihi.
     
  17. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    10 dpo, dat was de eerste keer dat ik tesste.
    Was een heel licht streepje maar was ook ´s middags.
     
  18. tulip

    tulip Niet meer actief

    fdbd, tnx, de mijne voor jou ook uiteraard!!!
     
  19. Lady1985

    Lady1985 Niet meer actief

    op 17 DPO testte ik positief, maar dat kwam ook omdat ik niet eerder durfde te testen ;)
     
  20. tulip

    tulip Niet meer actief

    whaha, zoiets had ik bij mijn dochter. Ik geloofde al niet meer dat ik nog zwanger zou worden, dus bij alle kwaaltjes had ik zoiets van het zal wel.... maar was toen nog echt superslank, super strakke buik en ineens kon ik mn broek niet meer dichtkrijgen. Vk gebeld, die zei dat ze eigenlijk na een week of 2 een afspraak maken, maar omdat ik van die wisselende cyclussen had mocht ik wel die week komen. Keek ze met het echoapparaat, arme mens kreeg bijna een hartverzakking, dacht een hele prille zwangerschap te zien en kreeg een spartelend druk beebje van bijna 9 weken te zien.:D
     

Deel Deze Pagina