Help! Ben ik nu gek ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door a1974, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi! Even een vraagje want wordt nu een beetje simpel van mijzelf .

Na mijn mk ben ik dus ovu testen gaan gebruiken . Had de 9de een posi test . (sensi dipsticks)

Omdat dit nieuw voor mij was met testen werken heb ik door getest tot aan de 18de omdat ik wilde weten hoe het verloop ervan ging. De 18de had ik voor het laatst getest. Deze was zo goed als wit alleen de controle streep was goed te zien .

Zit nu op 13 dpo. En gisteren een vroege zwangerschaps test gedaan van Sensi dipstick . Negatief . ( deze zaten bij gratis bij ovi testen , had het niet moeten doen het testen maar goed dat is een ander verhaal .. ik was niet sterk genoeg )

Gisteren avond bij het afvegen had ik een heeeeeel klein beetje glibberig iets , wat ik normaal nooit heb . Dus kreeg toch mijn vraagtekens.

Net heb ik dus een ovi test gedaan en toen ik wilde afvegen had ik roze bloed. Alleen met afvegen , voor de rest zie ik nu niks meer . Dus ik wachten op mijn dipstick en wat zie ik hij gaat kleuren , net als 1 dag voor mijn positieve test van de 9de !

Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van .

Is iemand hier bekend mee ?

Volgens de ovu test had ik dus de 9de positief en FF geeft ook aan door temp dat daar ei is geweest .

Heb sinds paar dagen na ei vreselijke spanning gehad op mijn borsten gewoon pijnlijk. Had ik met mijn eerste zwangerschap ook en bij de 2de maar helaas ging dat mis. Na de curretage toen ik ongi werd had ik dit ook dus daar kan ik geen pijl op trekken en ga ik ook niet meer vanuit dat het bij een zwangerschap symptoon is maar nu is ook sinds vandaag de spanning er af :(

Helpp!!! Sorry lang verhaal maar ben echt de kluts nu kwijt ;)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    tja, er zijn verhalen bekend dat een ovu test positief wordt bij een zwangerschap, maar ja ik wil je geen valse hoop geven.
    Je kaartje ziet er wel heel goed uit.

Ik zou toch morgenvroeg nog eens een zwangerschapstest doen meid, iets anders zit er helaas niet op.

SUCCES!!!

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meid

Ja ik lees ook steeds vaker dat ovu testen een zwangerschap kunnen aantonen maar daarvoor kun je natuurlijk beter een zwangerschapstest doen. Als ik het goed begrijp zit je dan nu op 13DPO, dan kan je volgens mij wel vandaag een zwangerschapstestje wagen hoor. (zelfs al vandaag overdag hoor, even een uurtje of 2 geen plasje doen en dan op het stokje gaan ;))

Post je een foto'tje, ik ben héél benieuwd nu :p

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind je ff ook mooi uitzien À.......
    Ik duim kei hard voor je!!!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohja die vroege testen zijn bagger!!!
    Bij mij deden ze het ook niet,de kruidvat test gaf positief terwijl de gevoelige van 6dg voor NOD negatief was.
    Dus ik geloof niet in die testen!!

Ga je testen met kruidvat vandaag?

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi allemaal!

dank je wel voor de reacties! Heb wel het idee dat het elk moment kan losbarsten maar ik zit gewoon met donkere ovu test in mijn maag haha kan dat niet uit staan .

Esther, die verhalen heb ik dus ook gelezen en ja temp is nu hoog nog maar heb gehoord die zelfs na je nod hoog kan blijven dan ineens zakt of morgen ochtend ineens keldert .

Elance, had deze ook niet met een reden gedaan om een zwangerschap op te sporen maar omdat ik gisteren beetje glibber had met afvegen haha.

Maar gisteren test gedaan van sensi zeer gevoelig stond er op 4 dagen voor je Nod maar geen streep te zien in de verste verte niet . Nog geen schaduw haha .

Waar wil je foto van zien :D Maar ben bang als ik nu test heb inmiddels al weer het 1 en ander gedronken en gisteren trouwens ook voor mijn test .. :$ Dus was ook niet slim om te doen want had al een paar liter vocht achter de kiezen en net voor test een flinke mok melk haha .. Tja dom I know :D

Morgen maar testje doen ?

Melanie dank je wel ! Heel lief van je! Knuffel!!

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Heb er ook slechte dingen over gelezen Mel wie weet zaten ze er daarom gratis bij :D:D:D haha

ik heb geen kruidvat hier in Spanje. Helaaaaas! Heb nog 1 sensi dipstik zw test en anders moet ik die even bij de apotheek halen .

Pff goedkoopste trouwens 9, 90 belachelijk duur hier !! haha

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh nee hoor dat bedoel ik niet dat je die zou gedaan hebben om een zwangerschap op te sporen ;) Ik zou in jouw geval waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben omdat ik zou denken dat ik misschien 2x een ei zou hebben of dat ik misschien mis was en dan zou mijn hoofd op hol gaan :D Tja, zelfkennis ;)

Ja dan zou ik inderdaad maar morgenochtend eentje doen, als je er maar eentje meer hebt en gisteren al eentje hebt gedaan. Gewoon morgenochtend met ochtendurine, die zou toch een streepje moeten tonen dan mocht je zwanger zijn.

Als je je test gedaan hebt morgenochtend, wil je daar dan een foto'tje van posten? Ik ben razendbenieuwd :D

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje dat is duur!!!
    Dus voor je heen "test verslaving?" Hahaha.
    Hier was dat makkelijk hè 2voor 5euro en ook nog super gevoelig!!

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha nou weet je.. dat bedoel ik dus ik dacht dus echt 2 x een ei ? Nou heb ik met pasen best veel eieren op dus misschien uit zich dat nu hahahaha..

Dus echt ben blij met jullie weet je dat ! Was even lichtelijk aan het doordraaien nu !:D:D:D

Oke nou ik ga morgen ochtend als de duivels vandaag niet doorbreken een testje doen en zal ik zeker een foto plaatsen .

Dus spannend allemaal ! Zucht .. :D Thx voor jullie woorden . Doen mij goed .

11. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha ja Melanie, geen goed land dit om test verslaving te hebben haha.

Lees alleen maar goede dingen over de kruidvat testen ! Misschien moet ik ze gaan importeren hierheen . Goede handel hihi :D:D:D zou zelf beste klant worden

12. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Bedankt allemaal voor het mee kijken !

Ovu testen hebben dus wel hun werk goed gedaan .

Heb dan ook gelezen dat je een 2de LH piek kan hebben en dat je dan de eerste aan moet houden .

Is waar ! Eerste beetje bloed is al gepot :( kwestie van doorbreken nu.

Weet wel dat ze in ieder geval werken zoals het moet .

Op naar de volgende ronde!

Helaas Elance had graag een testje willen plaatsen met een 2 leuke streepjes . Maybe next time

Deel Deze Pagina