Hoihoi, Ik heb vandaag maar getest, want voel nog niet iets ongi's aankomen. Maar nu is de Sensitest negatief, en bij de Kruidvattest is er een beetje een tuur/licht streepje, maar deze is helemaal horizontaal! Heb zo gauw geen foto, maar heb het hier weleens eerder voorbij zien komen. Wat wil dat zeggen???? Snaperniksvan.
Nee denk ook niet dat ie positief is, maar hoe kan zo'n ding nou horizontaal worden? En hoe kan ie niet zo goed zijn doorgelopen? Heb ik iets verkeerd gedaan?
Nee soms loopt het roze niet mooi wegblijft die testen....heb je gewoon wel eens. Zelfs in de andere weg en dan denken vrouwen dat de test posi is
Foutieve test, dus test is niet goed (fabricagefout vermoedelijk). Test is ongeldig en dus negatief. Even een nieuwe test doen.
Hmm okee, dus jullie denken dat ik nog een testje moet wagen? Heb er nog 1 liggen van de Kv. Sensi-test was wel negatief, die waren wel betrouwbaar toch? Moeilijkmoeilijkmoeilijk.... Maar iig super bedankt voor de snelle reacties!
Nee want je test wordt nu niet positief als je eerste negatief waren. Snap je? Is zonde van je testen ....
Ja, eigenlijk snap ik dat ook wel. Maarjah. Je bent jong en je wilt wat he... Net als iedereen hier. Jij mag ook al bijna testen, voel je al iets?
Hahaha ja we willen het allemaal ..... Maar niet doordaaien Ja bijna.....en nee eigenlijk totaal niks hahahhaa
Nee precies vorige keer heb ik mezelf bijna zwanger gepraat. Nu lekker veel afleiding, maarjah rond NOD word je toch lichtelijk hysterisch. Okee, hmm spannend!! Ik hoop dat die van jou er beter uit zien dan die van mij!
Hoi women90! Ik heb nu tot twee x toe zo'n test in handen gehad. Ik heb afgelopen zaterdag een heel vaag twee streepje erbij gekregen. Vanmorgen weer een test met een horizontale lijn! En weer een heel vaag (niet foto waardig) tweede streepje erbij. Ik vraag me echt af of de kruidvat testen nog wel zo betrouwbaar zijn als voorheen! Succes! Liefs daisy25