hallo ik heb een vraagje ik heb 2 maanden terug een miskraam gehad,vandaag voelde ik me toch weer raar en dacht doe maar een zwangerschapstest.moet eigenlijk pas volgende week maandag ongesteld worden maar ik kon het toch niet laten.ik zie een 2de streep zien jullie dat ook?en kan dat wel zo vroeg positief testen. Zie mijn album
Heb je witte testen gehad? Als je dat hebt gehad ben je denk ik verder dan 7dpo. Er is bijna niemand die al zo vroeg positief test laat staan zo duidelijk.
Ik zie het streepje ook! Dan ben je denk ik toch wat verder of snelle innesteling gehad. Ik testte 3 november heeeeeel licht positief, dat was echt turen! en 9 november was m'n NOD. Jou test is veeeel duidelijker.
Dan denk ik dat je eitje heel vroeg is geweest deze ronde. Heb je rond de 12e seks gehad? San zou je nu misschien rond de 10dpo zitten.
Ben je zeker van je eisprong? Ik denk dat je verder bent dan een week voor nod. Voorzichtig gefeliciteerd!
Denk ook jou eitje vroeger was, dies wel heel duidelijk voor 7dpo, mooi hoor, hoop deze zwangerachap goed voor je mag gaan
Je leest alleen wat je wilt lezen? Ik zei dat er bijna niemand zo vroeg positief test. Heb ik gezegd dat het onmogelijk is?
Het gaat toch niet om gelijk hebben? Jij geeft een antwoord die niet gebaseerd is op mijn tekst. Daarbij was jij dus 8dpo en niet 7. En is deze test niet licht positief.
Weet je dat zeker, omdat je hier ook op getest hebt? Veel vrouwen denken hem te voelen, maar de meesten zitten er toch naast. Zo voelde een vriendin van mij hem ook 100% zeker. Uiteindelijk bleek dat ze de pijn pas na haar eisprong voelde. Misschien bij jou ook wel het geval als je geen temp bij houdt of ovulatietesten gebruikt (en het dus niet voor 100% kan weten) Gefeliciteerd trouwens