hulp bij zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden,

ik heb kort geleden een dame ontmoet via dit forum die hulp bood bij zwanger worden.

nou moet ik het goed uitleggen..want zwanger worden kan alleen met me partner.

deze dame bied hulp bij het inzien van je eigen lichaam.
    zij leert je eigen lichaam kennen doormiddel van temp meten en zo je ei spotten. niet alleen met tempen helpt ze je, maar ook doormiddel van het checken van je afscheiding structuur en het kijken wat je lichaam doet qua krampen en steken ect ect.
    ook voor meiden met pcos en andere problemen kan zij hulp bieden.

ik zelf hem pcos en ben nu meer dan een jaar bezig. ik ben niet aan medicatie omdat ik overgewicht heb. heb een tijdje getempt maar me temp wisselt en ben er mee gestopt. juist omdat ik er geen drol van begreep.
    sinds ik bij deze dame ben snap ik nu eindelijk wat me lichaam doet. en heb ik ook gemerkt dat ik iedere keer een zeeeeer laag libido heb als me ei springt.....je kan het al raden ja ....dan kan je lang blijven klussen maar het werk al niet hahahhah
    ik ben nu 4 wekn bij haar en heb iedere dag contact via mail. mijn nod is vrijdag a.s. en aan me temp te zien in de kans zeer groot dat het raak is.

ik wil dit met jullie delen omdat ik veel meiden lees die er tegen aan lopen.

Kans op zwangerschap vergroten? - Home

is de site. ik zou zeggen ga lekker lezen en stuur een mail naar haar voor verdere info. het is een hele lieve leuke meid en je heb binnen no time antwoord. succes meiden ;)

Deel Deze Pagina