hoii zoontje drinkt 5 a 6 x per dag...om 2030u voor het laatst... ik kolf elke dag voordat ik ga slapen om 23u/00u...deze bewaar ik vaak in de koelkast.. Zodat papa de volgende dag een flesje kan geven,.. vervolgens komt Mirza pas rond 5u/6u of pas 9u/10u! (in laatste geval kolf ik 'sochtends even vooraf wat af) maar als papa dan een flesje geeft bijv om 18uur (1 na laatste voeding)...dan heb ik eigenlijk geen zin weer te kolven...vaak laat ik het dan zo...en drinkt zoontje gewoon weer om 2030u...dan zijn mn borsten wel vol...maar ook weer niet suuuuuper erg, dat zoontje er last van heeft...hij drinkt me trouwens wel altijd leeg... kan dit nou kwaad voor mijn productie? in feite als mirza klokje rond slaapt moeten mn borsten het zeker 9uur volhouden...en als ik in de vooravond dus niet kolf...ook iets van 5/6 uur
Ik zou dat toch niet doen. Dus of live voeden, (papa kan ook andere dingen doen toch?), of iig kolven. Je bent nog maar een kleine 3 maanden onderweg en bij 4 maanden is er vaak een dip in de BV. Ik zou dus niet twee keer zo lang ertussen laten, dat maakt het risico wel erg groot dat je lijf straks denkt: laat maar...
Zo fafje, dan heb je een tijd zonder voeding!! Wel lekker zo die nachten denk ik Maar volgens mij kan het ongemerkt toch terug lopen. Voordat mijn dochter stopte dronk ze al twee weken geen nachtvoeding meer (daarvoor nog wel) en toen ik daarna afbouwde was het zo klaar!! Ongemerkt terug gelopen denk ik, misschein merkte ze het wel en stopte ze daarom
hmmmss...ja toch heh...nee oke, dan moet ik nie meer zo lui zijn idd...ik ga dan kolven.. ik kan ook live natuurlijk...maar papa ziet kleintje niet zoveel...en dan hebben ze ook ff een momentje 1 op 1.....en kan mama ff koken enz maarja van die nacht kan ik niks aan doen...ik moet wel voor ik ga slapen kolven...anders zou het helemaal erg zijn...
ohja en op zich overdag als ie 6 voedingen heeft, drinkt wel om 2,5 uur...dus dat zou het wel op peil moeten houden toch... als ie 5 voedingen heeft...doet ie dus om 3 uur