Dames ik zit ergens ontzettend mee en vraag me af wat dit is aangezien ik dit nooit heb mee gemaakt. Ik ben al meer als een maand af van de pil en eerste cyclus van 33 dagen is ook geweest. Voordat ik ongesteld werd had ik al een gynaecologische afspraak wegens heftig bloedverlies vlak voor de stopweek. (Laatste keer voordat ik daarna stopte met de pil) ja ik heb ook getest en die waren negatief aangezien ik dacht straks was het toch wat die bloeding. Behalve dat ik een cyste op 1 van de eierstokken heb zag de gyn ook "iets"" helaas had ik veel baarmoederslijmvlies waardoor ze het niet kon zien. Ze sprak over een stolsel en misschien was het wel een poliep. Kortom ik werd er niet echt wijzer van! Vorige week dus ongesteld geworden en op de tweede cyclus dag verloor ik ineens iets geks. Daarom wilde ik deze foto delen om te vragen wat dit nou kan zijn. Sowieso moet ik over 2 maanden terug naar de gyn om te kijken of de cyste kleiner is geworden dus dan laat ik sowieso de foto zien maar kan iemand me aub vertellen wat dit is?? Het is geen stolsel want ik heb het opgevangen en het loste niet op maar het stonk vreselijk!!!! Willen jullie in ieder geval aub niet deze reactie citeren want ik haal de foto weg hierna bedankt voor julloe begrip! Het was iets van 1.5 cm en sorry voor de foto want was ook gewoon ongesteld ook excuses als ik het in de verkeerde fora heb geplaatst weet even niet waar ik het plaatsen moest Bijlage is op verzoek verwijderd.
Lijkt op een stolsel. Stolsel lossen niet op. Waar rook het naar? Gewoon naar ongi geur? Anders laat je het zien aan je gynaecoloog?
Ja sowieso laat ik het zien. Nou het rook naar rotte ei bah. Oh joh ik dacht dat stolsel altijd juist oplossen
Ik kan begrijpen dat je geschrokken bent. Ik heb echt hele grote stolsels verloren bij de miskraam, die konden niet eens oplossen. En ik zat in de zorg en heb best veel stolsels gezien. Ik denk dat het beter is om dit aan je Gynaecoloog te laten zien. Want vanuit hier is het best lastig om een diagnose of er iets over te zeggen. Sterkte met alles.