Op hoeveel weken voel je je kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentel, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    ik zat gister in de auto en voelde ineens een soort 'flubbertje', kan dat het zijn? Was toevallig net op een vallende ster aan het wensen.... Zo spannend alles! Ben nu 13 wk 5 d.

2. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    ik heb wel gevoelt,al heel vroeg alsof er een vlindertje fladderde.
    nu gister avond voelde ik echt vaak achter elkaar lichte trapjes,was zo geweldig en zoooo duidelijk,toen me vriend wilde voelen hielt de dondersteen er mee op :)

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bij mn eerste voelde ik het rond de 16 weken. Nu voel ik het al ruim een week, maar eerst twijfelde ik of het al wel de baby was. Maar 2e kerstdag voelde ik de baby ineens 1x heel goed. Het nadeel met zo vroeg voelen is dat ze vaak maar 1x bewegen dus is het niet altijd zeker of het de baby is. Zeker als je het niet gevoeld hebt.

Dat had ik bij mn eerste ook: ik voelde vanaf 16 weken al wel wat en dacht wel dat het de baby was, achteraf kon ik dat pas met zekerheid zeggen.

4. marley78

marley78 Lid

28 sep 2008
    12
    0
    0
    Hallo,

Ik voel ook nog helemaal niets! ben nu 20 weken. De mensen die vaak vroeg wat voelen hebben al meerdere kinderen. bij mij ligt de placenta aan de voorkant, dus heb ik kans dat ik het nog later ga voelen. Groetjes Marley78

5. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

31 jul 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Ik begon het vorige week te voelen, dus met 18 weken.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

bij mij was het ook rond de 16 weken.

7. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe weten jullie allemaal waar je placenta ligt? Hoor je dat pas met de 20 weken echo?

8. Mijn eerste voelde ik rond de 18/19 weken en deze prul voel ik nu een aantal dagen, dat is dus met 14 weken. het i echt per persoon verschillend en het ligt ook aan de ligging van je placenta.

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik had hetzelfde, ook de placenta aan de voorkant en voelde de kleine rond 20 weken.
    Rond de 25 weken konden we (ook m'n vriend) aan de buitenkant voelen en dit werd steeds heftiger :D erg leuke/mooie ervaring :D

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    nee, dat was volgens mij al bij de 12 weken echo duidelijk.

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Mij werd dat ook de eerste echo (10 weken) verteld.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat lees je vaak ook in de boeken. Ik denk dat die het er ook over hebben dat je de baby echt voelt trappen.

Ik heb het gevoel dat ik de baby al 3 dagen voel af en toe.
    Het voelt voor mij echt als darmgerommel. Daarom is het ook wel moeilijk te onderscheiden. Maar ik heb wel het gevoel dat dat de baby is.

Deel Deze Pagina