Hallo meiden ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger van de 2e bij mijn vorige zwangerschap liep ik gewoon bij een verloskundige en kreeg toen netjes bij (13 weken) het hartje te horen maar nu loop ik bij de gyn omdat ons eerste kindje erg klein is geboren. inmiddels heb ik nu al aardig wat echo's gehad maar er is nog niet 1x geluisterd of het hartje goed klinkt is het normaal dat ze pas zo laat gaan luisteren en wanneer kan ik het verwachten? P.S. nog een vraagje over mijn echo's op mijn 2 laatste echo's hebben ze niet de CRL gemeten maar er staat wel iets bij van Obst. resolutie 85.mm en bij de 2e echo 170 mm wat betekend dat? hopelijk weten jullie wat groetjes Hanuna
Hoi Hanuna Ik heb ook al 2 echo`s gehad zonder het luisteren naar het hartje, dit doen we 9 mei dan ben ik ruim 15 weken , zal wel goed zijn tenminste daar ga ik vanuit. Ik denk dat dat per VK en Gyn kan verschillen. Ik zou het met de volgende afspraak gewoon vragen of je het hartje mag luisteren.
hoi bij mij hebben ze met 12 weken naar het hartje geluisterd heb er gewoon ok gevraagd tijdens de echo. misschien moet je er gewoon om vragen.] groetjes
Hier bij 10 weken, wel werd er van te voren gezegd dat het met deze termijn niet zeker was of ze het al konden horen... Gelukkig was dat wel zo!
Ik heb ook de laatst 3 zwangerschappen onder strenge controle van de gyn gelopen en nog nooit is er naar het hartje geluisterd (behalve bij de 20 weken echo). .. Het werd altijd via een echo gedaan (laten zien) .. en zo kunnen ze ook kijken of het goed/regelmatig klopt! Maar je kan er ook gewoon om vragen hoor!
dank jullie meiden heb er de vorige keer al om gevraagd maar dat deden ze niet en was niet nodig was toen het antwoord, vond het toen ook wel een beetje raar dus ik dacht nou bij de volgende keer dan zeker, maar toen ik dus eergister weer thuis kwam schoot het mij eigelijk pas te binnen dat ze het weer niet gedaan hadden dus vandaar klinkt raar maar bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas echt werkelijk het gevoel dat er iets in mij groeide als ik dan het hartje hoorde ondanks al die echo's