op hoeveelste dag cyclus had jij je eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blink, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik voelde vandaag een soort steekjes links onderin mijn buik, dus dacht echt dat het mijn eisprong kon zijn. Tegen 12 uur een test gedaan en een duidelijke teststreep. Niet even duidelijk als de controlelijn, maar wel beter te zien dan op de vorige dagen. Dus denk dat het wel mijn eisprong aangeeft. Ik heb in iedergeval nog steedsd dat zeurderige gevoel en dat had ik deze andere dagen niet.
    We hebben in iedergeval goed geklust :D

Ik ga morgen kijken hoe duidelijk het dan is. Misschien betekend deze streep voor mij wel dat het een eisprong aangeeft. Hij was in iedergeval heel goed te zien. Bedankt voor de tips over andere testen, maar ik hoop dat dat volgende maand niet nodig is natuurlijk ;) Maar ik zal het onthouden.

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dag 17/18 eisprong en ik heb een cyclus van 29 dagen.

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    ik heb dat ook gehad
    Die maanden teste ik ook mijn ovu
    meestal was het 14 dgn maar heb ik 17 dgn gehad

4. Niet meer actief

ik heb een cyclus van 28 dagen en het ei neemt altijd een plons op dag 13 of 14.

ik gebruik geen ovulatie strips...
    ik zie het altijd aan mijn temp...de dag ervoor altijd een klein dipje en dan een megasprong..

als ik het dipje zie, spring ik altijd meteen in de houding....en Lover springt mee..

Aoife

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn eisprong is altijd op de 17e dag van mijn cyclus. Kan ik de klok op gelijk zetten.

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik heb ovutesten geprobeerd maar wordt er erg onzeker van.... ik heb een cyclus van gemiddeld 30 dagen, de ene keer duurt mijn menstruatie 5 dagen maar soms ook 8 dagen.... ik begin te klussen op dag 9 of 10 van mijn cuclus en klus er lustig op los (om de dag) tot vlak voordat ik moet menstrueren...... dan moet goed gaan toch?
    Ik voel nl niet wanneer ik mijn ei heb...

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Aoife, je eisprong is op het moment van de dip. Dus als je dan meteen vrijt, ben je nog op tijd. Je temperatuur stijgt na je eisprong. Daarom zijn de meesten vaak te laat als ze temperaturen (als ze daarvan laten afhangen), omdat die dip (en dus eisprong) niet bij iedereen duidelijk is, maar de temperatuurstijging de dag erna wel.

groetjes,
    Snoopy

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    mijn cyclus duurd 35/36 dagen heb heb nu eitje 2 x op dag 21 gehad... hopelijk deze keer eerder...

9. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik zou niet weten wanneer ik m'n eisprong heb. Volgens mij voel ik het niet. Of ik verwar het met krampen omdat ik naar de wc zou moeten.
    Maar als ik iets roze afscheiding heb....ben ik dan te laat?
    Dat had ik nl. afgelopen kerst (1 x met afvegen). En 13 dagen later kwam mijn menstruatie.

Groetjes,
    Noa

10. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Als het dat was....dan was het vorige cyclus dag 21.

11. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik zit meestal op dag 18 of 19 met de eisprong, dus een latertje. Ik zit nu in de 8e cyclus en ben eindelijk wat regelmatiger.

Groetjes,

Marianne

Deel Deze Pagina