op hoeveelste dag van cyclus positieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Annika, wanneer je een eisprong hebt gehad, is altijd maar afwachten. Ze gaan meestal uit van je langste cyclus van het afgelopen half jaar, dus niet per definitie je laatste twee cycli...
    Als je langere cyclussen hebt gehad, moet je die als uitgangspunt nemen.
    Overigens: het kan soms ook lang duren voordat die tests willen verklappen dat je zwanger bent, hoor, :) Ik testte pas 19 dagen na NOD positief...
    (en vervolgens een supergezond kindje, heel krachtig allemaal, de echoscopist werd er met de 20-wekenecho helemaal lyrisch van, ;)

2. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Heb vanmiddag nog een keer getest, deze keer met een etos eigenmerk test, maar negatief.....
    Het vreemde is wel dat ik nog steeds witte afscheiding heb.
    Maar goed, afwachten dus maar, mocht het straks positief zijn laat ik het natuurlijk ff weten, bedankt voor al jullie reacties.

En Chebu, op dag 72? En daarvoor ook geprobeerd te testen?

En Rozemarijke, ook pas 19 dagen na NOD, goh wist echt niet dat dat mogelijk was!

Gr, Annika ;)

3. annika

annika Actief lid

9 feb 2006
    243
    0
    0
    Bedenk me nu dat het wel erg onwaarschijnlijk zou zijn dat ik dan toch zwanger ben nu. Omdat mijn laatste menstruatie is begonnen op 27 juni, en er een onveilige nacht is geweest op 5 juli => vandaag is het 24 juli en ik test nog steeds niet postitief, stel dat ik een 'laat' ei heb gehad, dan is het volgens mij niet mogelijk geweest dat dat is bevrucht door die nacht van 5 juli??? Weet niet of iemand me eigenlijk nog wel volgt....

Maar goed, we zien wel meer dan afwachten kan ik niet doen.

Mocht ik nog meer kwijt willen zal ik dat bij andere onderwerpen plaatsen, ik ben tenslotte voor zover ik weet niet zwanger.

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Bij mij was het in de 2de ronde raak. Had wel lange cycli, de eerste 43 dagen, dus op de tweede op dag 41 ofzo getest en héél licht positief. Twee dagen later positief met de digitale test

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    hallow
    ik heb 2 positieve testen gehad vandaag was op dag 38.. normaal is het 32 ongeveer

groetjes

Deel Deze Pagina