spannende dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cinderella28, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil even mijn verhaal kwijt.

Op 31 september had ik een positieve zwangerschaps test, maar helaas bleek bij de echo 5 weken later dat het hartje niet klopte, het vruchtje was ook 4 weken voor de echo gestopt met groeien. Ik kreeg het advies om af te wachten totdat het er zelf af zou komen en dat gebeurde ook een week later. Ik heb zoveel verdriet gehad.
    Ik heb de dag erop nog een echo gehad en het vruchtje was er helemaal af gekomen en er was alleen nog wat bloed te zien, maar dat was een normale hoeveelheid volgens de gynecoloog.

precies een maand na de miskraam ben ik weer ongesteld geworden, maar dan wel 2,5 week lang. Ik heb toen contact gehad met het ziekenhuis en als het binnen 3 dagen niet gestopt was moest ik terug komen, maar het stopte binnen die drie dagen gelukkig.
    een paar dagen na het stoppen van mijn menstruatie verloor ik erg veel cervix slijm, dus mijn eisprong zat er aan te komen, we hebben ons best gedaan.
    Maar afgelopen maandag (ruim een week na het stoppen van mijn menstruatie kreeg ik ineens wat bloedverlies het was nog geen maandverband vol en diezelfde avond was het ineens weer over.
    Omdat ik het niet vertrouwde heb ik de volgende dag het ziekenhuis gebeld en moest ik dezelfde dag nog bloed laten prikken om te kijken of er hcg waarde in mijn bloed zat. Gister kreeg ik de uitslag en bleek mijn waarde 5 te zijn, omdat de gynecoloog niet zeker is of dat nog van de miskraam kan zijn moet ik maandag opnieuw bloed laten prikken.
    Ik ben zo benieuwd na wat er maandag uit komt, maar mij lijkt het zo sterkt dat het nog van de miskraam is dat is 2 maanden geleden, en ik heb ook echt het idee gehad mijn eisprong te hebben gevoeld iets meer dan een week geleden.

Fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan

2. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Goh meid, wat naar de jullie een mk hebben gehad! Kan me goed voorstellen dat je hier veel verdriet van hebt gehad! En dan ook nog zo'n erge bloeding na die tijd als "menstruatie". Het lijkt me dat je dan erg onzeker bent geweest of het allemaal wel goed ging!
    Mijn duimen draaien voor je zeg, ik hoop dat volgende week je hoeveeleheid HCG enorm verhoogd is en jullie een mooi wondertje mogen vewachten!
    Heel veel succes!!!
    Groetjes Christy

Deel Deze Pagina