Acupunctuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doublemom, 26 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi!

wat zijn jullie ervaringen met acupunctuur voor cyclus verbetering (in mijn geval sprake van pcos)? Is het pijnlijk? En had het effect?

liefs

2. DMonique30

2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Hi,

hier ook accupunctuur gedaan dit jaar van juni tot oktober.. ik heb heel erg veel bloedverlies bij de menstruatie waardoor ik elke keer een laag hb heb.. en kinderwens plus lange cyclussen dus ook besloten accupunctuur te gaan doen.

beviel me goed het bloeden is alleen iets minder geworden en minder dagen dat het echt "stroomt" laat maar zeggen.
    ook geprobeert mijn cyclus korter te maken is zo rond de 40 dagen maar helaas niet gelukt deze blijft lang...
    je krijgt maar een aantal behandelingen vergoed dus ik moest stoppen omdat het teveel ging kosten.

maar pijnlijk is het niet op sommige plekken is het een beetje gevoelig als ze de naalt zetten.
    het is ontspannend als je klaar bent.
    en ik voelde dat het wel echt wat deed, maar voor mij helaas niet genoeg ben namelijk ook nog niet zwanger.

maar iedereeen reageerd anders ik zou het gewoon proberen zeker als je een groot deel vergoed krijgt.
    maar well 1 tip je moet er zelf wel echt voor open staan en niet denken de naaldjes doen alles ...anders ben ik van mening dat het niet uitwerkt waar je voor kwam.

succes met je keuze !

Doublemom vindt dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.318
    8.820
    113
    Vrouw
    Vriendin van mijn zus was na 2 jaar nog niet zwanger. Alle onderzoeken gehad waar niks uitkwam. Toen is ze begonnen met acupunctuur en niet lang daarna was ze zwanger. Misschien toeval, misschien niet... Ik geloof er wel in. Zelf ook weleens acupunctuur gehad voor andere dingen. Het doet geen pijn. Je voelt een klein prikje. Bloedprikken voel je bijv meer van vind ik.

Deel Deze Pagina