Op je 38e nog voor een derde gaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunshine83, 8 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Als het goed voelt doen!!
    Ik was 39 bij de 1e en 41 bij de 2e :oops::oops:..
    (Het moet ook maar lukken natuurlijk).
    Mijn vriend en ik zijn elkaar pas met 36 tegen gekomen dus tja..
    voordeel: ik had al een hele carrière en leven achter de rug, nu werk ik nog maar fl en ben veel thuis. Heb niet t gevoel iets te missen Of op te geven. Nadeel: ben veel moe.. maar ja wie niet met jonge kids en een terror peuter :roflmao:
     
    xTamx vindt dit leuk.
  2. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik hoop dat er eentje lukt met 37. Dus zou niet moeilijk doen met 38 nee, als ik er zomaar voor zou kunnen kiezen.
     
  3. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Leeftijd is erg relatief. Ik vind 38 helemaal niet oud, sterker nog ik ging pas starten met kinderwens toen ik 38 was. Inmiddels twee kinderen en 42, mijn jongste is nu 7 maanden en kwam toen ik 41 was. Een hobbel kan wel zijn dat je vruchtbaarheid wat is afgenomen, al had ik daar pas na 40 echt last van. Succes met je keuze!
     
    kleineM en xTamx vinden dit leuk.
  4. Fantastiyanna

    Fantastiyanna Actief lid

    31 jul 2019
    226
    132
    43
    Ik zou dat zeker doen. Zo oud is dat toch niet voor een derde kindje?
     
  5. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.128
    673
    113
    Zuid-Holland
    Ja hoor! Ik ben nu 41 en hoop al ruim 2 jaar op een 3e. Gezien onze voorgeschiedenis vermoed ik inmiddels dat het niet meer gaat gebeuren, maar we blijven voorlopig nog hoop houden! Onze jongens zijn nu 10 en 6. Lijkt me zó leuk nog een kleintje erbij. Kan ook geen grens trekken wanneer we stoppen met proberen. Zolang het goed voelt gaan we door. Al wordt het wel wat minder, in het begin baalde ik heel erg van menstruatie en nu denk ik ach.. zo is het ook goed. Maar de wens is er zeker nog
     
  6. Maisel

    Maisel Lid

    1 jul 2021
    13
    0
    1
    Vrouw
    Joh, als jij denkt dat je het aankan en je wil het graag ,waarom niet? Ik ben bijna 39 en heb nog geen kind. Had het liever ook 5 jaar eerder gezien, maar wat niet is gebeurd is niet gebeurd. En liever oud moeder dan geen moeder. Misschien geldt dat ook voor jou: liever 'oud' een derde dan geen derde. Soms is de keuze zo simpel
     
  7. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik heb net ook een positieve test in handen van nummer 3 die als verrassing komt. Ik ben dan nog net 33 terwijl mijn oudste nu 7 is en de jongste 2. Ik wou ook na mijn 30e geen kinderen meer maar nummer 3 is van harte welkom.

    Je bent zo oud als je je voelt. Volg je gevoel en dan maak je zeker de goede keus!
     

Deel Deze Pagina