zere buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loeloe, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    hoi allemaal sinds zaterdag heb ik een vreemde pijn onderin mijn buik, hij wordt niet echt hard maar het voelt wel heel gespannen en verkrampt aan. Er is geen verschil met lopen of zitten, het komt op en zakt weer weg... Iemand een idee wat dit is?

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik herken het wel een beetje. Met 15 weken heb je een groeispurt. Misschien is het je baarmoeder die op je blaas drukt. Misschien is het je baarmoeder die groeit of het kan een blaasontsteking zijn.
    Heb je ook last van je liezen? Dan is het bandenpijn... Tja kan dus van alle zijn ;) misschien anders toch je vk bellen?

3. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    ja ik weet dat t van alles kan zijn :D bandenpijn heb ik al eens eerder gehad en dat voelt anders.. dat mn baarmoeder op mn blaas drukt zou misschien wel zo kunnen zijn ja.. T is wel precies die plaats. Misschien morgenochtend toch maar even bellen..

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde sinds enkele dagen...die druk in het laagste punt van mijn buik, net boven de rand van je onderbroek zeg maar...

Ik lees even mee...succes verder :)

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb het ook al sinds een dag of 5, een heel gespannen gevoel onderin mn buik, beetje als een verkrampte baarmoeder had ik het idee. Ik wijt het aan snelle groei inderdaad, weet het anders ook niet!

Deel Deze Pagina