HA, VK of gynaecoloog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esma, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

OP 29 maart heb ik MK gehad. Op 3 april bij de gynaecoloog geweest, die zei dat mijn baarmoeder schoon was. Gyn zei laat het ons weten als je weer zwanger bent.
    Nu denk ik weer zwanger te zijn, tenminste de test was positief, ik heb gevoelige borsten, moet vaak plassen en heb vreselijke jeuk op mijn benen en armen.
    Ik had vorige week de VK gebeld en die zei, de kans is groot dat je zwanger bent, zullen we gelijk een afspraak maken. Toen zei ik, nee, wil eerst het bevestigd hebben door de HA.
    Nu is mijn HA op vakantie en vroeg me of ik gewoon een afspraak bij de gynaecoloog moet plannen? Of moet ik toch eerst naar de HA?
    Zucht... wil niet teleurgesteld worden...
    Wat zouden jullie doen?

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou niet kunnen wachten dus ik had een afspraak gemaakt bij de gyn, maar als jij wel kan wachten dan kun je ook wachten op je ha.
    ik deed niks meer via de ha ik regelde alles gelijk bij de gyn ;)

liefs

3. Esma

Esma Bekend lid

Maar wist jij zeker dat je zwanger was?
    Ik twijfel zo, omdat het al direct na mijn MK was, dus 2 weken na MK ben ik zwanger geworden volgens deze berekening.
    Ik zou het zo graag zeker willen weten, maarja... ben ook weer bang voor de teleurstelling.

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou gewoon een afspraak maken bij de gyn,die kunnne ook een bloedtest afnemen als je dat wilt en die zijn immers gespecializeert in zwangerschappen en alles erom heen

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik wist zeker dat ik zwanger was. maar als ik dat niet zeker wist dan had ik nog gegaan en had ik zelf in mijn achterhoofd gehouden dat ik waarschijnlijk toch niet zwanger zou zijn. dan is de telleurstelling misschien wat minder groot.
    en volgens mij doen ze pas een echo als je 6 weken zwanger bent. dan is de kans dat er een vruchtje zit groter anders krijg je eerst weer zo'n leeg vruchtzakje te zien en kun je weer heen. dus ik ging het liefst met 6 weken heen.!

6. Esma

Esma Bekend lid

Nou heb net een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik kan 15 mei terecht, dan ben ik volgens de berekening (als die klopt) bijna 7 weken. Dus dan moeten ze wel wat zien.

Deel Deze Pagina