Ik kon het met 5 à 6 weken al niet meer. Deed heel erg zeer. Ben echt een buikslaper dus ik slaap heel slecht de laatste tijd helaas!
ik slaap half om half dus half zij en half buik.. Maar merk wel dat ik moeilijker in slaap kom. ben echt geen zij slaper hahaha
Ik sliep vanaf een week of 12 steeds minder op m'n buik en meer op m'n zij (in het begin zo half/half met 1 been opgetrokken). Inmiddels kan ik echt niet meer op m'n buik liggen, ligt gewoon niet lekker meer.
Ik ben een echte buikslaper, maar het begint nu steeds minder lekker te liggen krijg er dan teveel druk op ofzo.. Dus lig nu vaak te woelen in bed omdat ik niet lekker kan liggen, want op m'n buik was toch het fijnst.
Hier ook een die-hard buikslaper! Tot nu toe gaat dat gelukkig nog prima, alleen vorige week had ik nogal wat buikpijn en was het minder prettig. Ik weet dat het het beste is om op je (linker)zij te slapen, maar ik kan dus absoluut NIET op mijn zij slapen Ik word nu steeds op mijn rug wakker terwijl ik nooit op mijn rug slaap... Nu heb ik gelezen dat het slecht is om op je rug te slapen omdat de bloedsomloop afgekneld kan worden en je kindje dus minder bloed kan krijgen... Moet ik me hier nu heel druk om maken of niet? Wil binnenkort wel een voedingskussen aan gaan schaffen om mee te slapen... Misschien kan ik die achter mn rug leggen zodat ik op mijn zij blijf liggen...
Tsja, ik slaap gelukkig op alle kanten, maar ik mis de buikkant wel! Dus ik lig op de linkerzij met een been omhoog een beetje voor de helft op mijn buik. Ik probeer het af en toe nog wel (27 weken), maar dan wordt er meteen geschopt daar binnenin en ben ik zo bang dat ik hem plet ofzo haha, dus hij vind het zelf ook niet zo prettig. Zucht, nog maar een paar maanden (en dan kan ik niet meer op mijn buik vanwege te grote zware en lekkende borsten hihi).
Ik slaap ook nog steeds op mijn buik. Meestal met 1 been opgetrokken en als het echt niet meer gaat dan komt het voedingskussen weer van zolder!
Nee, in mijn 9 maandenboek staat dat je je echt wel automatisch op je zij draait als je bloedsomloop afgekneld wordt, het is echt niet zo dat zodra je op je rug ligt, je hier last van hebt. Ik word ook veel op mijn rug wakker terwijl ik een buikslaper ben en maakte me daar in het begin ook druk om, dus ik begrijp je vraag! Ik slaap overigens nog steeds op mijn buik, wel met 1 been opgetrokken want helemaal plat gaat niet meer. Toch draai ik me 's nachts automatisch op mijn rug, waarschijnlijk omdat ik me altijd wel een beetje schuldig voel als ik op mijn buik lig. Heb het idee dat de kleine dan misschien 'geplet' wordt, maar volgens de vk kan het echt geen kwaad, dus dat geloof ik dan maar!
Bij mij wordt er extreem hard geprotesteerd als ik naar mn buik toe draai.. hier dus al een aantal weken echt niet meer. Baal er wel van, want ik sliep vrijwel altijd in op mijn buik.
hier dus ook, soms zo erg dat ik er harde buiken van krijg. Ik slaap dus maar gewoon op mijn zij, jammer, maar tis niet anders We moeten het er maar voor over hebben
Dat t niet goed zou zijn om op je rug te slapen, had ik ook gehoord Noeska. Een Amerikaanse site maakte mij helemaal bang, zou vooral slecht zijn als je bloeddruk hoog is. Nagevraagd bij de vk. Zij zegt, gewoon lekker op je rug liggen als je dat wil. Het komt soms voor dat iemand een bepaald syndroom heeft of krijgt. Dan voel je je beroerd als je op je rug hebt geslapen. Dat merk je dus vanzelf.
Ik lig nog lekker op m'n buik. Soms met 1 been opgetrokken, dat zal straks wel meer worden, of een kussen erbij.
Ik voel de kleine nog maar een paar dagen, maar werd vannacht wakker van een 'boze' baby omdat ik op m'n buik gedraaid was. Snel anders gaan liggen, haha.
Slaap ook nog steeds op mijn buik! Vind het zo ook fijn dat ik mijn benen kan strekken. Heb last van mijn benen als ik op mijn zij lig. Echt irritant
ik sliep altijd op mijn buik maar begin van de zwangerschap moest ik stoppen met xylometazoline neusspray en tsja dan heb je geen lucht en draai je naar beneden heb je helemaaaaal geen lucht dus sinds t begin slaap ik eigenlijk al op mn rug... en nu nog steeds rug en zij... best gek gezien ik dit eerder nooit kon... soms draai ik nog wel op mn buik maar ligt me ook niet echt comfi (ben nu 19 week) dus nee hier niet meer inmiddels...