Hoi, Ik heb 4 maanden volledige bv gegeven. Daarna 2 maanden de ochtend en avond gedaan en om 12.00 gekolfd. Ik heb daarna nog tot 7 mnd en 3 weken de ochtend en avond voeding bv gegeven. Inmiddels 3 weken volledig gestopt. Ik ben nog niet ongesteld geworden. We zijn eigenlijk wel klaar voor een 2e. Ik maak me zorgen, omdat ik zeer onregelmatig ongesteld was, nadat ik gestopt was met de pil (varierend van 35-100 dagen). Ook ben ik met behulp van hormonen pas op mijn 16e voor het eerst ongesteld geworden. Wanneer is het tijd om naar de dokter te gaan? Mvg
Hoi Anne82, ik denk dat je pas echt inzicht krijgt in je cyclus als je stopt met de BV. Dus pas vanaf 3 weken geleden kan je lichaam zijn eigen cyclus weer oppakken. Je kunt gerust proberen zwanger te worden ookal ben je nog niet ongesteld geweest, want je eisprong is voor de bloeding natuurlijk. Ik denk dat de artsen ook zouden zeggen om nog een half jaartje te wachten met medicatie, want je lichaam mag er die tijd wel over doen om te ´herstellen´ Maar je kunt altijd even met je gyn contact op nemen om het te bespreken, want je bent er toch al bekend. Groetjes Brigitte