.. voor zover iemand de titel snapt, hier de uitleg ik stond net een rokje te passen in een winkel en bij t (een aantal keer) optillen van mijn benen 'schoot er toch iets in' de buurt van mn bloemetje! moeilijk uit te leggen waar precies; bij mijn schaambot lijkt het, in het midden en ook de zijkanten naar liezen. sindsdien kan ik niet normaal meer lopen, doet onwijs pijn! t lijkt wel op de felle pijn die je bij je banden kan hebben als je te snel op staat ofzo. vreemd! zijn er hier experts die me kunnen zeggen of dit bij zwangerschap kan horen, of dat ik gewoon niet zo lomp moet zijn met passen anders? t voelt wel kut in elk geval, letterlijk!
In je bloemetje?? Ik heb tijdens mijn zwangerschap meerdere keren steken in mijn vagina gehad maar dit hing bij mij samen met het indalen van mijn kindje en was dus nog niet zo vroeg. Ik denk dat het samenhangt met bandenpijn, je hebt ook een band naar achteren, wellicht dat je dat voelde.
bandenpijn of bekkenpijn... moeilijk te zeggen vanaf hier. Als er iets verkeerd draaide in je bekken, doet dat ook ontzettend gemeen zeer.
ranzig? als je BLOEMETJE al ranzig vindt! @jessmin: schattig? heheheh, duidelijk een paar mensen niet bekend met mijn speelse taalgebruik, van grofgebekt tot bloemgebekt tis 1 van die 2, aan gewoon gemiddeld woordgebruik doe ik niet anyway, de steken zijn gebleven, t voelt inderdaad als die felle bandenpijn maar dan bij schaambot ergens. strange.. morgen de fysio maar es vragen.
vind het wel leuk dat je je vagina bloemetje noemt en dan je tekst afluit met, het voelt wel kut hahahaha Maar ik denk ook dat het je banden zijn!!! liefs Es
madelief! zoals gezegd; grofgebekt of gebloembekt banden ja? wat een vreemde plek zeg. hoop dat t wat weg trekt, kan niet echt normaal lopen en dat terwijl ik een flaneer/terrasdagje heb vandaag
ik heb het ook gehad hoor, bij mij bleef het ook de verdere zwangerschap niet echt fijn dus.....maar vraag maar eens de fysio misschien weet hij iets. Ik heb wel tot het einde massage en fysio gehad o en het waren jouw woorden niet de mijne liefs Es
Klinkt toch meer als een beklemde zenuw maar je gaat al naar de fysio kan je het hem mooi uitleggen van het kut gevoel in je bloemetje .
PROEST! de fysio kent mijn woordge/misbruik al dus die zal er niet van opkijken. zal m eens vragen om een massage richting mijn bloemetje anders maar idd, omdat het ' erin schoot ' (de pijn, niet de fysio) lijkt t me ook wel iets van een zenuw ofzo. komt vast goed!