Ligt dit nou aan mij? Bij mijn vorige zwangerschap ben ik bevallen met 34.5 weken, nu ben ik bijna zover en vind ik het eigenlijk vrij normaal dat manlief vanaf nu wel wat minder op stap kan gaan! Hij vindt het maar raar dat het zo vroeg al moet en hij weet zeker dat de bevalling zich ruim van tevoren aanmeldt. (vorige bevalling begon te rommelen om 18:00 uur en had ik de kleine om 01:00 uur in mijn handen). Zijn er meer vrouwen met zo'n man die meent dat het geen kwaad kan? Wordt er gek van.
Ja hier een haha. Die zegt ook altijd ach de bevalling kondigt zich ruim van te voren aan zelfs vrienden hebben tegen hem gezegd zou je niet eens wat rustiger aan doen. Dit is het eerste weekend dat hij ook echt zegt ga wat rustiger aan doen dit weekend hsha
Gezien de termijn (voor de 37 weken) zou ik wel van m vragen in ieder geval te minderen met de alcohol. Mocht je bevalling inzetten, dan zul je immers naar het ZH moeten ivm de termijn. En daarbij, ook bij latere termijn en een evt thuisbevalling, zou ik hem toch ernstig vragen om te gaan minderen met de alchohol.
De mijne maakt zich er minder druk over dan ik, maar ik geloof dat ik mij nog meer moest verantwoorden tegenover vrienden. Nou gaat hij vrijwel niet meer op stap, maar de heren willen nog wel een avondje plannen binnenkort. De alcohol moet van mij nu beperkt blijven tot "het auto mogen rijden". Vrienden vonden dat een overtrokken reactie. Want zo'n vaart loopt het niet en bij hen was het ook allemaal goed gekomen. Maar wat ik hier mee wil zeggen is dat ik me er ook erg druk over kan maken en dat ik de enige lijk te zijn...
ik vraag mij werkelijk af met wie jou man nu een relatie heeft met jou of met zijn vrienden, alles leuk en aardig hoor maar jij hebt je man nu gewoon nodig, helemaal omdat dit een best onzekere tijd voor je is dus hoort jou man gewoon bij jou te zijn en te blijven, en die vrienden hadden wat mij betreft de pot op gekunt
Tja, ik vind dat ie gewoon moet kunnen gaan. Mits hij idd niet te veel drinkt en binnen redelijke rij afstand van huis blijft. Maar dat is mijn afspraak met mijn man en op meer dingen van toepassing.
Ik heb hier niet zo'n last van. Misschien komt het omdat vriend-lief zich redelijk aan mijn "wensen"houdt of dat ik het niet zo nauw neem. Bij mijn eerste zwangerschap verwachtte ik van hem dat hij geen alcohol meer dronk en dat hij ten alle tijden bereikbaar was met zijn telefoon. Dat heeft hij gedaan, dus ik verwacht dat hij dat nu ook doet. Wij gaan straks een pittige periode in, maar onze mannen ook. Op de een of andere manier hebben ze dan het idee dat ze nooit meer uit kunnen en proberen het nu in te halen. Om de lieve vrede te bewaren ben ik er niet al te hard op in gegaan. Dan was de sfeer beter thuis en waren mijn verwachtingen ook beter te bespreken. succes ermee
Wij moeten het 9 maanden zonder alcohol doen!!! Dan is 9 weken toch niet te veel gevraagd van manlief!! hahaha! Snap het van de nuchtige man-kant wel hoor, laat je niet gek maken, al is het wel vervelend dat zn vrienden er ook wat over te zeggen hebben... Hoop dat je man zich wel beseft dat een bevalling ook behoorlijk snel kan gaan, mijn vriendin is beide keren zonder man bevallen, omdat alles zich binnen drie kwartier afspeelde en hij net te laat vanuit zn werk naar huis was gekomen! De eerste keer was ze zelfs helemaal alleen, ze had de achterdeur los gezet voor de verloskundige en is zelf gehurkt in de badkamer bevallen!!! De vk kwam 10 minuten na de geboorte, die kwam net van een andere bevalling weg. Pfff Hoop niet dat het bij mij zo snel gaat!
Erg vervelend vr je, dat hij ff er uit wil is prima maar alcohol drinken, tja dat gebeurt hier sowieso niet. En zou het hem dan ook verbieden. Ti's onzin dat hij thuis moet blijven, maar wel nuchter en niet op vijf uur rij afstand ofzo. Succes.
Ik heb die afspraak niet maar vind het niet meer dan normaal. Ga aub je man niet verplichten thuis te blijven want het kan nog wel even duren en hij wil ook even de deur uit. Waarom moet iedereen aan huis gekluisterd blijven.... Trouwens je heb gelukkig niet maar 1 wee en dan je kind dus.....
Hier is manlief ook vaak weg, maar voor een goed doel. WERK. Dus kan moeilijk van hem verlangen meer thuis te zijn. Maar hij belt wel vaak om te vragen hoe het gaat met mijn buik, of ik me nog goed voel. Ben blij dat hij niet naar vrienden gaat om te drinken of zo, zo is hij niet. Zou het ook echt niet fijn vinden een dronken man achter het stuur te hebben hoor. Dan rijd ik toch nog liever zelf
Mijn man had toen ik ruim 37 weken was nog een uitje met de band. Was op ruim half uur rijden van onze woonplaats. Hij twijfelde of hij moest gaan en ik heb hem zowat gedwongen om gewoon lekker daarheen te gaan. Drinken doet ie nooit als ie nog moet rijden. Had echt zoiets van 'als de weeen beginnen, dan bel ik je wel. Dus houd wel je telefoongeluid aan en telefoon in de buurt' Hij heeft een heel leuke avond gehad en de kleine kwam pas kleine 3 weken daarna Ik vind dus dat een avondje uit (niet iedere avond dus ) wel moet kunnen en ook wel belangrijk is voor de ontspanning. Mits hij niet te ver weg gaat, niet drinkt en met eigen vervoer gaat. Dan is hij echt zo thuis als er wat gebeurt.
Ik snap ook wel dat sommige mannen nog ff weg willen. En zou mijn vriend dat willen geen probleem. Maar 9 vd 10x gaan we gewoon samen naar vrienden of lkkr samen thuis. Dus heb niks te klagen met m.