Bandenpijn - Advies gevraagd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pareltje2212, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pareltje2212

    pareltje2212 Fanatiek lid

    17 mei 2007
    1.236
    212
    63
    huismoeder
    Leusden
    Hallo dames,

    Sinds afgelopen dinsdagavond heb ik behoorlijk last van bandenpijn, zodanig dat ik de nacht erop nauwelijks heb geslapen. Gisteren naar de verloskundige geweest voor controle en gelijk wat advies gevraagd. Zij adviseerde mij om een warme douche te nemen, een warme kruik in bed, kussen onder mijn buik en als dat allemaal niet hielp, dan maar paracetamol in te nemen.

    Helaas heeft dit allemaal nog niet echt geholpen en lijkt de pijn alleen maar erger te worden. Werkelijk alles wat ik wil doen, is pijnlijk, zoals lopen, gaan zitten, omdraaien in bed, lachen etc. Wie o wie kan mij helpen en heeft er iemand enig idee hoe lang dit ongeveer kan duren. Ben vandaag van mijn werk thuis gebleven, ik zag het niet zitten om de hele tijd daar rond te lopen en te 'gillen' van de pijn. (ik ben nu 23 weken en 5dagen).

    Dank je wel alvast.
     
  2. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    alles wat je net opnoemde is wat ik weet!

    En ook bij mij hielp dat niet hoor
    Weet hoe vervelend het is en hoe pijn het kan doen, maar het trekt vanzelf weer weg.
    Bij mij duurde het 2 weken of zo
     
  3. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat zijn ook de enige tips die ik kan verzinnen, maar bij mij werkten ze ook niet.
    Heb er vorige week ook erg veel last van gehad en 2 dagen thuis geweest van mijn werk. Het enige wat enigzins hielp was echt compleet niks doen. Ik lag op de bank of ik liep rustig rondjes door het huis, maar verder niks.
    In ieder geval heel veel sterkte.
     

Deel Deze Pagina