Op juiste tijdstip gevreeen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door An Dries, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An Dries

An Dries Lid

28 mrt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat denken jullie? Ben in ronde 4... Kans deze maand?

Gevreeen woensdag ochtend om 5u
    Gevreeen vrijdag ochtend om 5u
    Positieve ovulatietest vrijdag middag om 13u

Als ik dan even ga rekenen dat max 36 u na de positieve test de eisprong komt dan zit er tussen het vrijen op woensdag en de eisprong te veel tijd.

Maar tussen het vrijen op vrijdag en de eisprong zou max 44u zitten...

Zie ik dit juist?? Want dan heb ik een kans deze maand :)))

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik denk dat niemand dat kan vertellen, dat is bij iedereen anders. Op de bijsluiter van mijn ovutesten staat dat als je een positieve ovutest hebt, je ei binnen 24 tot maximaal 48 uur gaat springen. Maar ik las hier ook een topic van Scarabee, die vertelde dat dat maar een gemiddelde is en dat er ook gevallen zijn waarin het ei meteen of pas 4 dagen na een positieve ovutest springt.
    Als je ei vrijdag of zaterdag gesprongen is dan was er iig zaad aanwezig. 44 uur zou genoeg moeten zijn, maar dat ligt ook weer aan de kwaliteit van het zaad. Heb je na die positieve ovutest nog doorgeklust?

Blijft moeilijk he? Ik had vanmorgen een positieve ovutest en wij hebben maandagmorgen en gisteravond geklust. Voor alle zekerheid klussen we nog ff door. Vanavond en misschien vrijdag ook nog wel.
    En verder blijft het hopen en afwachten. Succes!

3. An Dries

An Dries Lid

28 mrt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neen, na de positieve test niet meer gevreeen, helaas geen tijd gehad wegens mijn drukke job! Het gebeurd nu al tussen de soep en de patatten door :) Hopelijk waren die twee keer genoeg, zo niet dan gaan we gewoon door naar ronde 5!

Bedankt voor je reactie en veel succes gewenst Lotje!

Groetjes An

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jammer dat jullie geen kans hadden om nog even te vrijen na je ei, want je weet niet precies wanneer die springt. Wij gaan iig voor alle zekerheid nog even door (ook af en toe een vluggertje ivm tijdgebrek, hoor)

En dan begint het wachten voor ons...toch weer spannend he?
    Ik duim voor je dat het deze ronde raak is!

Deel Deze Pagina