hallo iedereen, ik en mijn vriend zijn afgelopen maand begonnen bij de fertiliteit. ik heb vorig jaar met pasen een operatie gehad aan mijn eileider die verwijderd moest worden na een bbz. ik heb 15 dagen geleden mijn eisprong gehad, was te zien op de echo. de avond ervoor hebben wij (verplicht) geklust. ze hebben de dag van mijn eisprong een samenlevingstest gedaan, en er was inderdaad levend sperma in mijn baarmoedermond aanwezig. al heel snel na mijn ei ben ik veranderd in een hele vervelende vrouw, super humeurig!! (mijn arme man heeft het er maar zwaar mee) ik heb vaak honger, maar eten doe ik niet veel.. zit vaak propvol en word direct misselijk na het eten. alsof ik een heel bord vol opheb, maar het is hoogstens de helft. ik ben super moe.. en heb vaak krampen of steken in mijn buik.. dan denk ik oh daar is mijn menstruatie.. maar tot nu toe heb ik hem nog niet voorbij zien komen! 2 dagen geleden had ik flinke steken in mijn eierstok. en op dat moment kon ik me niet meer bewegen. dat duurde hooguit 5min. nu is het dus en waar mijn vraag over gaat.. dat ik maar zit te wachten op mijn menstruatie, en ik heb geen idee waar ik aan toe ben. ik dacht altijd dat je precies 14 dagen na je ei je menstruatie had. heb vanochtend naar de fertiliteit gebeld en gevraagt hoelang ik nog moet wachten zonder te snel conclusies te trekken (lees teleurstelling) hun hebben mij aangegeven dat ik moet wachten tot volgende week woensdag. dat zou voor mij dag 36 zijn (zit nu op 31) mijn cyclus zit tussen de 27 en 30 dagen. ben bang om te testen.. bang voor teleurstelling. heeft iemand hier ervaring mee?? ik moet dus wachten op mijn menstruatie omdat ik een baarmoeder foto moet laten maken. waar ik heel erg tegenop zie maargoed het brengt me wel een stuk verder. dit is mijn samengevatte verhaal.. hoop dat er mensen zijn die zich in mijn verhaal herkennen. groetjes