Van mij zouden ze nog steeds niet mogen. Na bijv een scoutingcamp zitten nog 5 weken zomervakantie om bij te komen. 4 dagen is op het weekend na bijna een school week, dat vind ik nog echt te pittig voor zomaar een weekje tussen andere school weken in. Maar goed ik ben daar ook best streng in. In ieder geval veel plezier voor je dochter gewenst!
Tja het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet zo . Van mij zouden ze, mits ze beiden willen natuurlijk allebei gewoon mee mogen. Zo te lezen is er genoeg begeleiding, het is maar voor 4 dagen, ze kennen de juffen, hun vriendinnetjes gaan mee. Mij lijkt het dus voor de kinderen erg leuk. Ik zie hier alleen zoveel nee staan, en vraag me nu dus serieus af waarom jullie hier nou zo'n moeite mee hebben. Voor een week kan ik snappen dan zijn ze doodop als ze weer naar school moeten, of dat je zelf met je kinderen leuke dingen in de vakantie wil doen ook, maar verder? Ben ik wel benieuwd naar de reden eigenlijk.
Jeetje, ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Je kind van 4,5 een week op kamp laten gaan? Zo'n kindje zit net een paar maanden op school! Nee, hier zou het absoluut niet gebeuren. Die van 6,5 trouwens ook niet.
Ik zou de oudste mee laten gaan, over de jongere zou ik twijfelen. Ik heb trouwens jaren geleden bij een kdv gewerkt waar we op peuterkamp gingen. We gingen 2 of 3 dagen weg met peutertjes van 3. Vonden ze helemaal geweldig! Nu ik zelf kinderen heb kan ik me er absoluut niets bij voorstellen.....
ja ik zou hier echt heeeel veel moeite mee hebben. Mijn dochter is 4 en is nog maar 2keer gaan logeren en dan bij opa en oma. Dus ja dat zegt genoeg misschien.
Geen denken aan op deze leeftijd! Hier logeren ze af en toe een nachtje bij opa en oma. Dat vind ik meer dan genoeg.
Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. Ze mogen gaan logeren een nachtje of twee bij mijn zus maar veel meer zijn ze nog niet weg geweest... Sorry ik vind het echt te jong!
Nee het zou voor mij ook beiden een no go zijn! Los van het feit dat ik ze beiden gewoon echt veel te jong vind lees ik ook dat er veel water is. Hebben die kindjes allemaal een zwemdiploma? Ik zou mij er echt niet prettig bij voelen en al helemaal niet bijv zonder zwemdiploma. iK zie die juffen en moeders daar al gezellig kletsend zitten en half op te letten. Brrrrrrr Hier gaan ze overigens in groep 7/8 pas een paar dgn. Prima leeftijd dan.
o my god, nee zeg... ik zou mijn kleintjes never nooit niet met die leeftijd een week meesturen op kamp! en als ze zo graag willen zou ik meegaan... en anders gebeurd het (nog) niet... als ze een jaar of 9 zijn word het misschien een te overwegen keus....