Dat is overal verschillend. "Ons" kdv gaat om half 8 open, maar er zijn ook kdv's die eerder of later open gaan.
dat verschilt per kdv. Bij het kdv waar ik werk zijn de gewone openingstijden van 8:00 tot 18:00. Van 7:00-8:00 en van 18:00-19:00 kun je nog verlengde opvang aanvragen.
Ik zou gewoon eens een paar kdv's in je omgeving opzoeken en hun websites bekijken, daar staan de openingstijden altijd wel op vermeld.
Ohh ga ik dat doen. * wist k niet nog nooit met kdv te maken gehad dus komt misschien een beetje dom over*
Je hebt toch z'n boekje van je gemeente of anders de goudegids? Daar staan ze allemaal in ( de meeste) en kan je gelijk zien welke bij jou in de buurt is..
haha, nee hoor. Daar is het forum toch voor? Meeste kdv's hebben ook open dagen of je kan een afspraak maken om een keer te gaan kijken. Dan kun je meerdere met elkaar vergelijken en al je vragen stellen zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Succes!
Je zult trouwens waarschijnlijk wel wat extra moeten betalen als je je kindje zo vroeg wilt brengen. Dus hier even rekening mee houden, anders valt het later tegen.
Ja dat maakt opzich niet zo veel uit en t nadeel is dat ik het best snel moet regelen. En tot nu toe kom ik alleen maar kdv tegen die om half 8 open gaan
He, dat is vervelend Bij de kdv's waar ik heb gewerkt waren ze altijd vanaf 7 uur open. Maar dat is in Nijmegen, dus daar heb je niks aan. Moet wel zeggen dat 7 uur echt heel vroeg is voor die kleintjes. Maar als je geen andere keuze hebt is daar natuurlijk niks aan te doen.
Ja weetje k heb een hele leuke baan aangeboden gekregen van 7 tot 15:00. Mijn man begint vaak tussen 7 en 8. Het is voor 2 dagen dus ik hoop zo dat hij op zijn werk kan regelen dat hij dan wat later mag beginnen half 8 ofzo zodat hij die kleine weg kan brengen. Tis echt een hele leuke baan en zeker omdat ik al anderhalf jaar thuis zit
Ja alleen die hier in de buurt hebben allemaal wachtlijsten van 3 mnd of langer Die heb ik toevallig net gebeld
Ja, dan moet je er zeker voor gaan! En als het voor 2 dagen is, is het ook nog wel te doen. Ik had ooit een kindje op de groep die bij tien weken oud al vier dagen van 7 tot 7 werd gebracht. Persoonlijk vond ik dat echt te lang. Maar jij kan je kleintje ook weer lekker op tijd ophalen. Hoop dat je snel iets vindt!
Een wachttijd van 3 mnd, dat is toch helemaal niks? Wanneer kun je beginnen in die nieuwe baan? Vanaf wanneer kan je kindje geplaatst worden? Misschien kun je voor die (korte) tijd een noodoplossing vinden, bijvoorbeeld een oppas aan huis (familie of kennis bijvoorbeeld), of je man kan een dag in de week vrij nemen voor die periode, of je kunt 'opvang ruilen' met iemand in de buurt (jij op een vrije dag op hun kinderen passen en zij een dag op de jouwe)? Als het zo'n leuke baan is, en helemaal als je al zo lang thuis zit, zou ik die niet laten schieten. Er is vast en zeker een mouw aan te passen! Ik neem aan dat je al via google 'kinderopvang den haag openingstijden' hebt gezocht, en de hele lijst hebt gecheckt?