Mijn zoon heeft de vijfde ziekte: huiduitslag en lichte verhoging. Hij slaapt veel, zal t wel nodig hebben. Normaal wordt ie wakker voor n fles, nu dus niet... Laten slapen klinkt logisch, maar dan wordt zn ritme behoorlijk verlegd en hij leeft normaal behoorlijk volgens de klok. Wat zouden jullie doen? Hoe lang zou je m eventueel door laten slapen?
ik zou hem laten slapen, maar ik geef borstvoeding op verzoek dus ik heb makkelijk praten maar ik denk dat hij zijn slaap nodig heeft. maar wel zorgen dat hij genoeg drinkt dus daar ook naar kijken.
Mijn zoontje is ook ziek, ik laat hem niet te lang slapen.. wil wel goed kunnen beoordelen of hij niet suf is en wil dat hij goed blijft drinken. Edit, ik zou hem niet langer als een uur na de tijd van zijn flestijd door laten slapen.
Niet te spastisch doen over die klok en lekker laten liggen en uitzieken. Beterschap voor de kleine, hopelijk is hij er snel weer bovenop.
Ik zou 'm juist wel wakker maken voor een voeding (desnoods een uurtje later), zo krijgt hij in elk geval voldoende vocht binnen (wat belangrijk is als ze ziek zijn). Vervolgens kun je 'm dan ook weer meteen in bed terugleggen als hij zo moe is.
Ik zou hem een uur later uiterlijk wakker maken voor wat drinken. Slaap is belangrijk maar vocht ook.
ik zou ook wakker maken, even een voeding geven en dan weer lekker terug naar bed brengen. Kun je meteen zien hoe het met hem is! xx
Bedankt voor jullie reacties! Heb zelf inmiddels ook koorts Ik ga steeds wel ff kijken, meestal wordt ie net wakker, krijgt ie gelijk n flesje.....