Mijn zoontje is voor de zoveelste keer verkouden. Het valt me op dat hij ook steeds uit de mond stinkt. Het is een hele vieze geur. Een beetje richting de aceton. Weet iemand misschien wat dit kan zijn.
Ja, mijn kinderen hebben dit ook als ze ziek zijn of ziek gaan worden. Komt vaak door de infectie die ze op dat moment hebben. Google maar eens op aceton geur & ziek kind.
Ik heb me laten vertellen dat ontstoken amandelen er ook voor kunnen zorgen dat je uit je mond gaat stinken. Beterschap!
Ja, ziekte stinkt. Logisch afweermechanisme: zo blijven we van nature een beetje bij mensen die ziekteverwekkers bij zich dragen uit de buurt, om te voorkomen dat we zelf ook ziek worden. (al is dat bij je eigen kind niet praktisch en wenselijk nstuurlijk )
Of hij heeft een paar aften? Die kunnen ook wel stinken. Dit merk je verder ook als ze niet willen eten/drinken.
Ik ruik het ook altijd als mijn zoontje ziek is. Apart luchtje dan. Ik zie het overigens ook altijd aan zijn balletjes haha heeft ie zo'n verschrompeld zakje .
Heel normaal als je kind ziek is. Ze ruiken dan ook gewoon ziek uit de mond. Dit hoeft absoluut niet te betekenen dat er sprake is van ontstoken amandelen. Beterschap!
ja herkenbaar, dat is hier ook bij allebei als ze ziek zijn. ik denk dat het vooral bij keelpijn is dat luchtje.
Als ons zoontje koorts heeft zie ik dat ook aan zijn geslachtsdeeltje inderdaad. Overduidelijk En de geur uit de mond, herkenbaar! Ik kan een dag van te voren al zeggen dat hij ziek wordt. Ruik het dan al.
Jep inderdaad ik ruik het ook altijd. Net als dat ik voel dat ze koorts hebben als ik ze een kus geef en mijn lippen gaan tintelen. Dan hoeft het nog niet eens hoge koorts te zijn.
Hier ruiken ze ook flink uit hun mond. Vaak hebben ze dan keelontsteking of flink opgezette amandelen. Maar een aceton lucht.....dat niet.