kan bijlage e-mail niet meer openen...onbekend bestandstype

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca16, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb altijd mijn e-mail bijlagen kunnen openen, maar sinds deze week staat er bij elke afbeelding: onbekend bestandstype en als ik vervolgens op openen druk dan staat er: er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm.
    Ik snap er niks van en heb geen idee hoe ik een koppeling moet maken. Wie heeft er meer verstand van en kan mij op een simpele manier uitleg geven? Het gaat overigens alleen maar om foto's die ik niet kan openen.

2. wannie

wannie Niet meer actief

Welk bestandstype staat er achter?

Je mapopties kan je vinden

Configuratiescherm en dan mapopties (dit is bij de klassieke weergave)

Heb je de categorieweergave dan kan je de mapopties bij vormgeving en thema's vinden in je configuratiescherm

Open de mapopties
    Ga naar tabblad bestandstype

Daar kijk je of het betreffende bestandstype erbij staat zo niet dan klik je op nieuw

Daar vul je het bestandstype in bijv: jpg
    bij het volgende selecteer je het programma waarmee je dat bestandstype wilt openen bijv. Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen

Op ok en dan moet het weer werken.

Hoop dat je het snapt anders geef je maar een pbtje :)

Liefs
    Wannie

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb je Powerpoint op je pc?

Dat was bij mij nml het probleem. Heb dat toen gedownload (een gratis basisversie) en kan nu alles openen.

Je moet het bestand dan wel eerst opslaan en van daaruit openen. Tenminst, zo werkt het bij mij.

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Er mag een slotje op. Wannie heeft me prima geholpen en ik kan de bijlagen weer openen!

Deel Deze Pagina