Ik heb altijd mijn e-mail bijlagen kunnen openen, maar sinds deze week staat er bij elke afbeelding: onbekend bestandstype en als ik vervolgens op openen druk dan staat er: er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm. Ik snap er niks van en heb geen idee hoe ik een koppeling moet maken. Wie heeft er meer verstand van en kan mij op een simpele manier uitleg geven? Het gaat overigens alleen maar om foto's die ik niet kan openen.
Welk bestandstype staat er achter? Je mapopties kan je vinden Configuratiescherm en dan mapopties (dit is bij de klassieke weergave) Heb je de categorieweergave dan kan je de mapopties bij vormgeving en thema's vinden in je configuratiescherm Open de mapopties Ga naar tabblad bestandstype Daar kijk je of het betreffende bestandstype erbij staat zo niet dan klik je op nieuw Daar vul je het bestandstype in bijv: jpg bij het volgende selecteer je het programma waarmee je dat bestandstype wilt openen bijv. Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen Op ok en dan moet het weer werken. Hoop dat je het snapt anders geef je maar een pbtje Liefs Wannie
Heb je Powerpoint op je pc? Dat was bij mij nml het probleem. Heb dat toen gedownload (een gratis basisversie) en kan nu alles openen. Je moet het bestand dan wel eerst opslaan en van daaruit openen. Tenminst, zo werkt het bij mij.