Gefeliciteerd! Dit is zeker een stap verder, heel fijn voor je! En ja, op onze leeftijd is de spanning door de hogere risico's en door de tikkende tijdklok nog groter. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je onzeker voelt, zou ik denk ik ook hebben als ik nog een keer zwanger mocht raken. Maar ook op oudere leeftijden gaan nog steeds heel wat meer zwangerschappen goed dan fout, probeer daar maar aan te denken
Hartelijk gefeliciteerd! Voel je je goed tot nog toe? Hier nog zo'n dame op leeftijd. Ik had me boven al even voorgesteld, maar doe dat hier nog maar gedeeltelijk even over. Ik ben 42 jaar, getrouwd, ben 17 weken zwanger. We hebben al twee zoons van 23 en 20. Een jaartje na de tweede hoopten wij dat nummer drie zou komen, maar die liet helaas wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang op zich wachten! Maar na al die jaren hopen, bidden en wachten was het toch nog een keertje BINGO! Dus aan alle stellen die al heel lang wachten zou ik willen zeggen: met een beetje geluk kan het zelfs na 19 jaar wachten dus nog lukken! Wij zijn het bewijs!