Ik zou jullie nog bericht doen, zoals beloofd. Ik weet dat daar een apart forum voor is, maar hier was ik toch het meeste te vinden Het begon: Gister controle bij de vk. N.a.v. inwendig onderzoek was de conclusie 'Dit duurt nog wel even, wel verweking, geen ontsluiting, dit duurt nog wel even!' Ik balen sinds een stekker natuurlijk, maar er kwam daardoor wel wat bloed mee. Eenmaal thuis, hevig bloedverlies, na 4 uur 3 maandverbanden vol. Vk gebeld, hoort erbij, waarschijnlijk iets getriggerd tijdens inwendig onderzoek... Ik ging naar bed. Half 4 word ik wakker, naar de wc. Daar verlies ik mijn slijmprop. 4 uur, 'auw, mijn rug doet pijn' 5 uur, menstruatie krampen in combinatie met rugpijn, iedere 3 minuten. 9 uur, vk komt voor checkup, 1 cm ontsluiting, waarschijnlijk valse start, weeën zijn niet pijnlijk genoeg. 14.00 controle gyn ivm termijn, afspraak stond al. Inwendig onderzoek 'ruim 2 cm!!' vk weer gebeld 'kan alle kanten nog op, zolang je geen pijn hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand, ik kom om half 6 kijken' Ik baal als een stekker, want ik heb niet echt pijnlijke weeën, dus het zal wel niks zijn! 17.30 vk komt, 4 cm!!! Ze was super verbaast. ineens kwamen de weeën om de 2 minuten, werden iets pijnlijker... vanavond om 9 uur komt ze terug, dan moet ik minimaal 6/7 cm hebben, anders breekt ze de vliezen door. Op dit moment zit ik in bad. Ik vind het nu nog enorm meevallen eigenlijk... Dus mensen die zeiden 'echte weeën voel je echt wel' Nou nee, want ik twijfel er nog steeds over... vanavond of vannacht wordt onze baby sowieso geboren
Dat is super nieuws! Heel veel succes, en hopen dat het allemaal een beetje te doen is. Je kunt het, je hebt hier al zo lang op moeten wachten! Good luck!
Waaaah mappel wat spannend!!! En wat fijn dat je t zo goed kan opvangen zeg, teken ik voor Jeetje zeg nog eventjes en je hebt je ukkie eindelijk in je armen!
Jaaa super eindelijk heel veel succes zo Je weet nog niet wat het geslacht is toch? Als de kleine er is lekker gaan genieten hoop op een vlotte bevalling toi toi toi
Oh wat leuk dat je het hier nog komt vertellen. Succes meid je kan het en eindelijk word je geduld beloont
Ik vind het echt nog steeds zo goed te doen!! maar de laatste fase moet nog komen he.... dusik juich nog niet. Wij weten het geslacht niet nee.. dus een hele mooie verrassing straks!
Spannend mappel! Wat leuk dt je dit even komt melden. Hoop dat je jullie wondertje snel in je armen hebt!