Op linkerzijde liggen

Discussion in 'Zwangerschap' started by lisa27, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lag eerst ook veel op links, nu wissel ik het af, want kreeg van de masseur te horen dat ze kon zien aan mijn rug dat ik veel op links lag. Ook dat is niet altijd wijs, op één kant liggen. Zeker als je er pijn van krijgt, is wisselen gewoon het beste. Een voedingskussen tussen je benen en verder voor je langs, slaapt wel heel erg lekker. Maar dwingt je wel zo te blijven liggen.

2. beertje12

beertje12 Actief lid

Dec 10, 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Niet te druk over maken. Linkerzij of rechterzij, allebij geen probleem.
    Op de rug slapen kan meer voor jezelf vervelend zijn maar in je slaap draai je dan vanzelf anders.
    Als op je zij slapen echt kwaad kon, had de natuur daar wel wat op bedacht.
    Don't worry. Belangrijker is goed te slapen en weinig te stressen.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad! Ik word snachts wakker als ik op mn rug lig, dan zit alles in de verdrukking namelijk en voornamelijk mijn blaas haha.
    Ik draai snachts automatisch van de ene op de andere zij en als ik op mn rug lig word ik al vrij snel wakker

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik slaap altijd al op links..ben nu 29 weken en gaat prima alleen schopt de kleine vaak in mn zij hihi ;)

5. 2bmama

2bmama Actief lid

Feb 2, 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Had hier echt nog nooit van gehoord!!! Wel dat je rug niet de beste houding is, al ga ik af en toe wel even op mijn rug liggen, omdat dat de enige houding is die dan lekker ligt, maar voor de rest wissel ik het ook af. Slaap meestal op mijn rechterzij. Kleine beweegt goed onafhankelijk van op welke zij ik lig en zelfs voor mijn gevoel extra zodra ik op mijn rug ga liggen, dus wat dat betreft heb ik niet het gevoel dat het (bij mij) veel uitmaakt. Ik was ook niet echt van plan nou meer op mijn linkerzij te gaan liggen hoor...wordt 's nachts regelmatig wakker op een pijnlijke zij en zie dat als het teken dat ik nodig moet draaien...

Share This Page