Paar druppels bloedverlies, 4 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Maantje555, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hebben hier meer dames in het begin, 4 weken nu, een paar druppels bloedverlies gehad? Ik had vanochtend een druppel of 2 licht bloedverlies en nu net beetje roze afscheiding alleen met afvegen maar geen helder bloed..... Kennen jullie dit?

2. Maantje555

Niemand? Ik ben een beetje bezorgd.....

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Een beetje bloedverlies is niet erg, zolang je maar geen buikkrampen krijgt. Wel loop je het gevaar als je te vroeg test dat je dus gewoon ongesteld wordt rond je nod.. Wil je niet ongerust maken, maar zo werkt het helaas wel.

4. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ik had het met 7 weken. Echt maar een druppel ofzo.
    Misschien een bloedvaatje

5. Maantje555

Ik heb niet te vroeg getest. Was 3 dagen over tijd. Het lijkt niet op een beginnende menstruatie. Test vandaag was ook duidelijk positief. Afwachten is het grote woord Denk ik....

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Dat dacht ik vanwege je banner, omdat er staat 4 weken zwanger, maar dat klopt dus niet.
    Dan is er niks om je druk over te maken, bloedverlies is niks ernstigs als je er geen krampen bij hebt.

7. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Zou nog een innestelingsbloeding kunnen zijn. Zolang je geen buikkramp hebt en het niet heviger gaat bloeding niet teveel zorgen maken

8. c85

c85 Lid

Mar 25, 2009
    90
    0
    0
    hoeft niks te betekenen ik heb met alle twee de zwangerschappen behoorlijk bloedverlies gehad tot week 20 en tweede tot week 10 en het is goed gegaan!! Twee knappe ventjes! Deze zwangerschap heb ik beetje gebloed met 7/8 weken zwangerschap. Succes! En gefeliciteerd natuurlijk!

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Heb het ook paar keer gehad... alleen met afvegen eigenlijk. Na hard niezen/hoesten, hard moeten persen op wc of gemeenschap... heb beetje gevoelige baarmoedermond denk ik. Weet nog dat ik met uitstrijkje maken ook wat bloed had, schrok ik ook van maar komt schijnbaar vaak voor. Uk doet het gelukkig goed :)
    Maar het is wel naar en onzeker... ging heeel vaak naar wc om te controleren of het niet erger werd...

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dan moet je je banner aanpassen want zoals hij nu staat is het dat je vandaag je NOD hebt, als je 3 dagen overtijd bent dan moet je 4w3d zijn.
    Succes met je zwangerschap, hopelijk gaat alles goed.

11. Maantje555

Nee mijn nod was 4 dagen geleden dus ben nu 4 dagen overtijd.. Heb een Lf van 9a10 dagen en heb gewacht tot 13dpo...

12. Nina75

Nina75 Actief lid

Nov 9, 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij alle drie zwangerschappen rond mijn NOD een paar druppels bloedverlies; toen dat niet doorzette was het voor mij de bevestiging dat ik zwanger was (en de test natuurlijk).
    Maar spannend is het zeker...

13. Maantje555

Laten we het hopen dat het voor mij ook geldt dan :)

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zelfde hier Maantje 555, paar dagen voor NOD elke dag wat druppels bloed gehad, en daarna nog 2 keer bij 4wk1dag en bij 5 wk. Inmiddels al 3 mooie echo's en de combinatietest achter de rug!

Erg spannend dus, maar het Hoeft zo vroeg dus niks te zeggen. Probeer je maar niet teveel zorgen te maken (makkelijk gezegd, I know!)

Ps: zie dat we in zelfde schuitje zitten - ik ben ook de laatste ronde voordat ik met behandeling zou beginnen zwanger geworden. Fijn hè! Hoop dat het goed gaat en je snel iets meer vertrouwen krijgt! Ik ben met 7 wk al voor een echo gegaan, gewoon voor gemoedsrust. Als het hartje dan klopt, nemen je kansen op een mk al heel hard af!

15. Expatje

Expatje Actief lid

Dec 9, 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de dag van mijn NOD een paar druppels bloed en schrok me kapot (had al 4 dagen positieve zwangerschapstesten) maar volgend oom Google is dat heel normaal. Nu 8 weken verder (incl. super heftige krampen maar zonder bloed verder) en is alles prima op schema. Ik wens jou hetzelfde.

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Bij deze zwangerschap precies op mijn NOD wat bloedverlies. Maar kwam daarna niet terug.
    En bij de vorige zwangerschap met 12 weken na de gemeenschap een keertje bloedverlies gehad :).

17. Pien95

Pien95 Actief lid

Dec 1, 2012
    212
    1
    0
    Ik heb tot week 27 gebloed en er groeit nog steeds een klein meisje in mijn buik!

Share This Page