Maar vind jij ze nou echt zo goedkoop? De eerste keer dat ik daar boodschappen deed, waren ze goedkoop. Inmiddels zijn de prijzen gelijk aan elke andere winkel, ik vind ze zeker niet goedkoop, eerder duur. Ik vind een paar cent prijsverschil met een a merk of hun eigen merk geen reden om hun eigen merk te kiezen. En soms, zoals al gezegd met de calve, is het a merk velen malen goedkoper dan hun eigen merk.
Hier ook vaak lege vakken en als ze bijvullen dan kan je er vaak amper langs met de kinderwagen omdat ze alles midden in het pad zetten. Erg irritant jammer dat dat de dichtsbijzijnde winkel is.
Nou, op dinsdag en woensdag hoef je hier ook niet naar de Jumbo want dan is ook alles leeg. Het is net een nieuwe winkel, en de 1e maanden was alles keurig in orde, ook qua aanbod biologische spullen. En nu, halve winkel leeg en de meeste biologische etenswaren zijn gewoon weg....
Wij hebben een AH en een Jumbo, maar hier wint Jumbo het met een straatlengte voorsprong, hoor! Soms zijn er idd dingen niet op voorraad, maar we hebben al een paar keer meegemaakt dat mijn man dan ging vragen bij de balie wanneer het er weer zou zijn en dat hij dan gratis een vervangend product mocht meenemen. Echt supernetjes! En vervolgens was het ook binnen 2 dagen weer opgelost en was het er weer volop. Bij de AH daarentegen hebben we al zo vaak misgegrepen! En dan niet op bijzondere dingen, maar juist de standaard dingen die ze mi best zouden moeten kunnen inschatten qua verloop, zoals melk of uien. En daar krijg je dan van de manager alleen maar te horen dat ze 'nog moeten wennen aan de doorloop'. Sure, we wonen hier al bijna 5 jaar en het is al die tijd al zo. Lange wen-periode
wij gaan altijd naar de AH, hebben in de 2 jaar tijd dat we er komen (iedere week, soms meerdere keren per week), 1x gehad dat iets niet op voorraad was!
AH weet ik niet maar C1000 idd wel..........als manlief op maandag boodschappen gaat halen, zijn er heel veel dingen niet
Jumbo geen probleem, AH daarin tegen die lopen van smorgensvroeg tot savonds laat bij te vullen, ze lopen je mateloos irritant in het pad en om nou te zeggen dat de schappen vol liggen ? NEE! Ik ga lekker naar c1000, als er iets op is(eerder dan dat de vulploeg komt) dan vullen ze het weer bij..
Ik denk dat het je niet de schuld kan geven aan ''de Jumbo'' maar aan de bedrijfleider/filiaalmanager/verkoopchef die de bestellingen doet.
Ik reageer er wel even op.. Je hebt namelijk gelijk. Degene die de bestellingen doet en degene die het personeel aanstuurt om vakken te gaan vullen is verantwoordelijk. Ik ga volgende week naar de AH. Tis alleen jammer dat ik daar een stuk verder voor moet rijden omdat die in een woonwijk zit en niet bij de rest van de winkels zodat ik eea kan combineren.