Op mama "zuigen"???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juli2009, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik heb nooit borstvoedinge gegeen maar mijn zoontje graait ook altijd direct naar mijn borsten. haha t zal dr wel in zitten. mijn bovenarm is inderdaad ook favoriet.

2. Ik stond laatst bij een optreden van Monique Smit (m'n moeder wilde dat ik meeging, ik vind het ook niet stiekem zelf leuk, dat we dat misverstand even uit de wereld helpen :p) en iedereen stond te lachen omdat m'n hele arm nat was ;)

De druppels liepen er letterlijk overheen, omdat meneer zo op m'n arm zat te kwijlen..

Z'n vingers zijn ook heeeeel erg lekker.

Hij vindt het trouwens ook heel erg leuk om z'n vingers in míjn mond te stoppen ;)
    Als ik dan doe alsof ik ga happen moet ie heel hard lachen, zo lief! :D

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi dames moet er ook wel een beetje om lachen want mijn dochter doet het ook sinds een week vond het ook al zo raar dat ze het deed groetjes jolanda

4. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hihi grappig om te horen Onze kleine man doet dit ook als we samen in bed liggen sabbelt hij ook op mijn wang of neus
    op de bank sabbelt hij op mijn arm
    Doet hij alleen bij mij en papa bij niemand anders (gelukkig) haha

Gr. Cat

5. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Geweldig, Lars (7 weken) doet het ook. Als het kan buigt hij naar mijn bovenarm. Maar anders gaat hij gewoon net boven mijn shirtje liggen sabbelen. Boven aan mijn borstkast zeg maar, hahaha.... Maar hij sabbelt niet alleen, hij likt ook echt. En smakken:( ik lig telkens heel erg in een deuk!!!

Deel Deze Pagina