Na ruim 10 jaar samen vonden we dat het maar eens tijd werd.. "Ergens' volgend jaar gaan we trouwen Nog geen datum maar wel een jurk Eenvoudig, klassiek en stijlvol. Precies zoals ik het wil. Ben benieuwd of hij zo mooi staat als ik hem er uit vind zien maar ik vermoed van wel! In welke jurk zijn jullie getrouwd? Schermafdruk 2015-10-30 17.32.jpg
Gefeliciteerd met het aankomende huwelijk. Vind het een leuke jurk, vooral voor in de kerk vanwegen de bescheiden mouwtjes . Wel lef dat je hem gewoon besteld hebt. Ik had een jurk in mijn hoofd, moest hem hebben. Eenmaal aan dacht ik, o nee dat wordt hem echt niet. Stond me voor geen meter. Ik had een overdreven grote jurk waar van de onderkant er of kon voor de avond. Heb er een stuk of 6 gewassen voori ik voelde, dit wordt hem. Heel veel succes met de planne van het huwelijk.
Wauw prachtig!!! Ik heb helemaal niks met trouwen, bruidsjurken en dergelijke maar deze vind zelfs ik erg mooi
Dank je wel! Als hij tegenvalt gaat hij gewoon terug, zoek ik verder, haha! Ik wil geen échte trouwjurk, deze vond ik nog net gaan, omdat hij heel eenvoudig is en toch in de juiste sfeer.
Ja, ik bestel bijna alles via internet, zélfs een trouwjurk, haha! Is ook zo weer retour mocht hij tegenvallen. Maar eigenlijk zit ik er vrijwel nooit naast. Er gaat nooit veel retour.
Dank je wel! Ik heb ook niet heel veel met echte trouwjurken. Deze heeft voor mij de juiste sfeer zonder er ál te 'trouwerig' uit te zien. Beetje wel natuurlijk
Bedankt! Kapsel denk ik in deze stijl, niet te stijf in elk geval. Romantisch en lang aan de achterkant, veel haar. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Prachtig!!!!! Heerlijk jaren '20 stijl. Ik had mijn trouwjurk ook van Top Vintage. Heel mooi: https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/60s-innocence-lace-dress-in-ivory