Alles wees op een naderende eisprong.. Ovu testen, afscheiding.. Maar nu niks.. Temp blijft laag, vruchtbare afscheiding zo goed als weg. Dit heb ik nog nooit gehad. Altijd duidelijk ovu testen en dag of twee later ging m'n temp omhoog. Komt er nu als nog een ei of is dit een eiloze cyclus? Iemand dit mee gemaakt? En als je geen eisprong hebt gehad weet je dan wanneer je ongi wordt?
Wat gek he! Ik ben bekend met onregelmatige cyclussen maar toch altijd heel duidelijk een eisprong. Hoe lang zijn jouw cyclussen? De mijne tussen 30 en de 49 dagen
Mijn cyclussen waren de afgelopen 4 maanden 35, 37, 33,40 dagen dus toch wel een soort van regelmatig. Het gekke is dat ik ook last heb van after eisprong kwaaltjes maar zie hem nergens terug in mijn kaartje
Ja hier ook! Ik heb toch maar weer ovulatie testen besteld en net een gedaan. Ben alleen nieuw met streepjes lezen. Heb een licht streepje naast de controle streep. Moet ik nou twee keer op een dag testen? Gebruik jij ovu testen?
Ik ben gestopt met ovu testen, mijn streepjes worden nooit zo donker als de controle streep en op de een of andere manier schijn ik steeds mijn piek te missen want na het oplopen lopen ze netjes weer af. Ik deed de eerste dagen 1 x per dag en zodra ze oplopen 1x om 12 uur smiddags en 1x rond 11 uur savonds. Ik ben er ook nog een soort van nieuw in hoor dit alles, mijn dochter was gelijk raak in ronde 1 en mijn zoon kwam door de pil. Omdat ovu testen dus geen hit was dacht ik we gaan temperaturen maar tot nu toe worden we daar ook niets wijzer van
Ik zweer bij ovu testen van cb. Smiley of geen smiley ideaal. Maar deze zijn zo duur dat ik dacht laat ik nu normale nemen. Tempen vind ik door gaans heel fijn. Weet precies waar ik zit in m'n cyclus. Tot deze maand.. Snap er niks meer van. Van Zoonlief was ik ook eerste ronde zwanger. Die hoop had ik nu stiekem ook.
Ik heb tot nu toe nog nooit een cyclus met eisprong gehad (zie mijn kaartjes) loop nu bij de gyn. Blijk veel eiblaasjes te hebben op mijn eierstokken dus mogelijk PCOS. 7 juli definitieve uitslag. Maar bij jullie is er wel ander verhaal omdat jullie in eerdere cyclus wel een eisprong hebben gehad... soms hoor je ook wel eens dat eitje het later nog een keertje probeert.. dus wie weet komt het nog
Dank je wel voor je bericht Oh jeetje ik zie het ja in je kaartjes. Spannende tijd wachten op de uitslag. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen voor je!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik achteraf ook een hele lange cyclus en een laat ei. Doordat ik door was blijven temperaturen had ik hem wel nog gevonden. De verloskundige hield de eerste dag van de laatste menstruatie aan voor het berekenen van de zwangerschap. Dat leverde in de eerste periode best wat onduidelijkheid op, omdat ik in praktijk 2 weken korter zwanger was. Ik hoop dat jullie ei er binnenkort toch nog aankomt!
Bekijk bijlage 461022 Dit is een ovulatie test van sensitest. Heb er nog geen ervaring mee. Zouden jullie nu twee keer op een dag testen of gewoon een keer?
Ook ik heb na het verwijderen van mijn spiraaltje geen eisprongen gehad, en kwam daar achter doordat ik niet ongesteld werd. Bij een echo bleken mijn eierstokken helemaal vol te zitten met cystes. Waarschijnlijk doordat de eisprong héél vaak mis was gegaan. Ik schrok hier toen van, maar mn huisarts zei dat dat de meest gunstige uitslag was voor t uitblijven van mn menstruatie. Zeker omdat de cystes niet groter waren dan 3 cm, dus de hoop was het met een hormoonkuur allemaal zou kunnen worden afgevoerd. Zo gezegd zo gedaan, hormoonkuur er tegenaan en controle bij de gyn. De meeste cystes waren weg en ja hoor, mn menstruatie kwam op gang! Ik heb overigens ook hierna nooit een positieve ovulatietest gehad, heb verschillende geprobeerd. Maar zoals je aan mn banner ziet, nu toch zwanger! Overigens, niet meteen in paniek raken na het één keer missen van de eisprong he. Wie weet gaat t de volgende keer wel weer gewoon goed. Mijn situatie is na 7 jaar een spiraaltje, dus dit alles kan gevormd zijn in 7 hele jaren!
Jeetje wat een verhaal. Naar hoor als je er midden in zit. Gelukkig ben je nu zwanger! Veel plezier morgen Raak niet in paniek hoor. Was gewoon benieuwd of er dames waren die zich in mij verhaal konden vinden.