Hoi, ik heb de vraag gekregen dat als een vriendin van mij bevallen is ze iets wilt hebben voor haar kindje waar hij of zij als hij of zij wat ouder is wat aan heeft maar Wat kan ik dan geven julie ideetjes? (ze wou liefst geen kleren)
Doosje voor t eerste haarlokje, tandje oid Iets met de naam erop, handdoek, kamerjasje, tas, beer etc Naamslinger, kan j op internet bestellen hout in div kleuren
Haarlokdoosje en tandjes doosje(erg leuke van bambam vind ik) een mooie spaarpot zo'n gipssetje voor een afdruk van het handje of voetje te maken een opgroeiboek of baby's eerste jaar (pauline oud heeft leuke vind ik) je kan ook een voorleesboekje laten maken waar de naam van het kindje de hoofdrol heeft. heb dat op internet ergens gezien weet niet meer waar. er zijn 2 verhalen waaruit je kan kiezen. het geboortekaartje op canvas laten maken. een cadeaubon voor een new born fotoshoot. een zilveren armbandje met de naam. Hopelijk heb je hier iets aan.
ik zou gaan voor een eerste spaarpotje, of je eigen lievelingsboek toen je kind was. Beide leerzaam, het ene wat persoonlijker dan het andere, maar toch... Zou zelf dingen als haarlokdoosjes, tandjesdoosjes, enzovoort gelijk wegmieteren. Niet aardig om te zeggen natuurlijk, maar ik heb met dat soort dingen gewoon niets, omdat het zo ontzettend onfunctioneel is.
een voorleesboek van jip janneke ofzo bij mijn zoontje kreeg ik ook een leuke bak met deksel en daar zaten allemaal kadootjes in voor verschillende leeftijden. iets van duplo, knuffel, leuke badhandoek, rammelaar enzo. ik vond dat wel heel leuk om te krijgen. en die bak gebruik ik nu nog steeds voor het speelgoed
Een setje bestek halen bij de juwelier en dan laten graveren met de naam erin. Dat hebben wij ook gekregen van iemand bij Demi's geboorte en dat is iets blijvend en functioneels.
wij hadden voor onze oudste dochter een zilveren spaarpot met 50 euro erin gekregen. bij de 2e dochter kregen wij een spaarreking met daarop 50 euro gestort cadeau. ik vond het beide erg leuk en zeker functioneel. beide erg functioneel.
Wij hebben voor ons neefje ook een bestekset gekocht en zijn naam in de lepel laten graveren. Dit hebben we bij de juwelier vandaan. Spaarpot vind ik ook een leuk idee.
Ligt ook een beetje aan je te besteden bedrag.. Wij hebben nu hoog op ons verlanglijstje staan een houten slee... Voor in het begin mocht er weer sneeuw liggen in december om lekker mee te wandelen maxi cosi dr opmaken en het bespaard je wagen en laten om zelf lekker mee te ravotten
Wij hebben van de buren een klok gekregen met als achtergrond het geboorte kaartje die wij hadden van onze dochter en een spaarbankboekje met geld erop succes met het uitzoeken
Hihi wij zijn inmiddels in het bezit van 6 van deze setjes! Is denk ik in... Zelf vind ik voorleesboeken erg leuk, ook het dikke prentenboek van dikkie dik bv. Een babygym, blokkenwagen, loopfiets, puzzeltjes...enz enz