Met mn eerste zoon heb ik 9 maanden BV gegeven. Hij begon me echter tot bloedens toe te bijten. Beet zich vast en trok zn hoofd naar achter etc. En dat was op zn zachts gezegd niet fijn. Dus ben ik met die 9 maanden gestopt. Met mn 2e zoon ben ik met 6 maanden gestopt. Ik had eerst 9 maanden zwangerschap van de eerste, daarna 9 maanden BV voor de eerste. Daarna 1 maand rust en toen bleek ik weer zwanger dus weer 9 maanden zwangerschap met daarop volgend 6 maanden BV gehad. Plus mn zoon deed er niet meer zo erg goed op. Hij werd snachts weer wakker en kwam ineens weer om de 3 uur voor een voeding. En nu 11 jaar na die tijd weer een kleine en heb ik er 9 maanden BV op zitten. En ben nog lange niet van plan te stoppen ondanks alle reacties in mn omgeving. Mn meisie doet t er goed op samen met de bijvoeding. Drinkt nog minstens 3 a 4 x op n dag bij me en heeft me pas 2 x gebeten (waarvan 1 x ERG hard...maar toch) ondanks die 2 mooie witte tandjes in dr mondje. Ben benieuwt hoe lang dit goed zal blijven gaan
Hoi, leuk zeg, ik geef nu ook (op een week na) 9 maanden borstvoeding! En ook hier nog lang niet van plan te stoppen! Ik heb overigens nog helemaal geen vreemde reacties gehad van de omgeving, niemand die vraagt of het niet tijd is om te stoppen ofzo. Maar het heeft er misschien ook mee te maken dat mijn zoontje eigenlijk nooit drinkt als we ergens zijn, dan haalt hij de schade s'avonds thuis in. Maarja ik vind ook dat mensen niet zo moeten zeuren. Nog heel veel succes met de bv! Groetjes, Cossy
Ik hoop dat het nog heel lang goed gaat en dat Wendy haar tandjes blijft uitproberen op andere dingen dan jouw tepel! Hier heeft Kyra het nog maar een keer geprobeerd om met haar tandjes te schrapen maar toen ze door had dat mama dat echt niet leuk vond is ze er maar mee gestopt gelukkig. En niets aantrekken van die mensen die zeggen dat je moet stoppen, zolang Wendy en jij er plezier in hebben gewoon lekker zelf blijven voeden.
Mja mn omgeving begint te vragen hoe lang ik nog door denk te gaan en opmerkingen te plaatsen dat t toch niet meer nodig is enzo. En dan mn schoonmoeder die zegt dat t iets is voor de derde wereld om zo lang door te gaan. Rare reacties vind ik het. Alsof ik Wendy iets dwing te doen uit eigen belang. Gelukkig voor ons tweetjes ben ik zo eigenwijs als ik groot ben en zo lang als dat wij tweetjes het goed vinden gaan gaan we lekker door. Dat kleine lijfie tegen me aan dat lekker loom word voor het slapen gaan. En dat blije gezicht als ze lekker gedronken heeft. En dat me uitkleden als ze vind dat t onderhand eens tijd word (soms in n winkel oid niet zo heel handig ) Dat zegt allemaal genoeg, toch? 8)