nou ik ben weer ongesteld geworden ik had een beetje gehoopt dat het misschien wel een keertje raak zou zijn maar ja helaas op naar ronde 2 met het ziekenhuis we zijn nu en jaar bezig waarvan we sinds maart via het ziekenhuis worden begeleid ik begin in elk geval een cyclus te krijgen dat is dan wel weer goed maar ja sorry maar moest dit ff kwijt voel me een beetje down 8-[ liefs jose
Ik heb dat gevoel in 1 jaar 3x gehad, ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was maar nee...... Meid ik zou zeggen blijf moet houden. veel succes
Blijf hoop houden! De wonderen zijn echt de wereld niet uit en er is zoveel te doen op medisch vlak. Ik ga voor je duimen, maar begrijp als geen ander dat het heel moeilijk is.
Ik blijf echt meer hoop houden als ik dit soort dingen lees (zwanger na ronde 14 en net uit mmm enz) Ik wil het ook heeeeel graag wat ben ik toch blij als ik kan lezen dat er toch nog wonderen bestaan
Hoi denisenjose, Is je ongi natuurlijk gekomen of via hormonen? Wel shit maar komop bijf hoop houden je weet nu waar het aan ligt en dat je met hulp zwanger kan raken. Bij de een duurt het langer dan bij de ander maar uiteindelijk komt jouw wondertje ook wel. Kom anders eens gezellig mee kletsen bij het PCO topic onder vruchtbaarheidbehandelingen. Hier kletsen allemaal meiden met PCO en we zitten ook bijna allemaal nog aan het begin van de behandel periode. Veel sterkte en succes! Groetjes, Cindy
hoi ja ik slik metformine dat is ook een of ander hormoon nu heb ik er 2 bij gehad die ik op speciale dagen van mijn cyclus moet slikken zodat ik een 4 weekse cyclus krijg want 39 dagen vonden ze nog veel te lang en ja ik mag vanaf 29 mei weer voor kijkdoos gaan fungeren haha liefs jose