bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijskonijntje, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Kun je wat bloed verliezen tijdens je eisprong?
    Ik had als ik na mijn menstruatiecyclus kijk vrijdag mijn eisprong.
    Want ik had slijmerig cervixslijm, kon er draden van trekken. Maar daarna verloor ik ook wat helderrood bloed en had roze verlies. Het duurde maar een uurtje en toen was het over. Wat kan dit nou geweest zijn. Heeft iemand een antwoord? Een vriendin van mij zei dat het mijn menstruatie was. Maar dat kan niet dat zou veel te vroeg zijn.

2. judibi

judibi Bekend lid

hoi ijskonijntje :D
    je kunt inderdaad van je eisprong wat bloedverlies hebben. hou het wel in de gaten en als je het niet vertrouwt even naar de HA. als je vaker tussentijdse bloedingen hebt/krijgt moet je dat sowieso doen ( naar de HA).
    groetjes :D

3. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Dit is de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil dat ik tussentijds bloedverlies. Maar wat betekent dat dan.

4. judibi

judibi Bekend lid

het kan natuurlijk wat gevoelig zijn, je eierstok, dat ze wat makkelijker bloedt misschien. maar voor ons vrouwen is het altijd erg belangrijk om bij vreemd bloedverlies even navraag te doen bij de HA. soms is er dan toch iets anders aan de hand, maar dat zeg ik niet om je bang te maken!ik ben zelf altjd erg alert op wat er verandert in mijn borsten en in mijn onderlichaam. :D stressvogel die ik ben. maar om een lang verhaal korter te maken: als het vaker gebeurt, trek dan aan de bel. eenmalig is het vaak niets

Deel Deze Pagina